LCD TV kontra plazma
Według badań firmy DisplaySearch światowa sprzedaż telewizorów plazmowych gwałtownie wzrosła o 95 proc. w drugim kwartale 2006 roku (w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku) i wyniosła 2.2 mln sztuk. Sprzedaż LCD TV wzrosła o 135 proc.
PDP (plasma display panel) TV miał 5 proc. udziału w ogólnoświatowym rynku telewizyjnym w drugim kwartale tego roku, wzrost z 4 proc. w pierwszym kwartale. Na podstawie tych wyników, sprzedaż PDP TV wzrosła o 57 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Telewizory plazmowe osiągneły 20 proc. udziału w światowym rynku telewizyjnym w drugim kwartale 2006 roku, czyli 4 proc. więcej w porównaniu z pierwszym kwartałem. Sprzedaż telewizorów LCD wzrosła gwałtownie o 135 proc. w drugim kwartale (sprzedano 9.4 mln sztuk) i osiągnęła 22 proc. udziału w światowym rynku.
Powiązane publikacje

Meta przyłapana na pobieraniu filmów dla dorosłych? Odpowiedź giganta zaskoczy was bardziej niż same zarzuty
9
Google AI Overview i Gemini cytują inne domeny niż tradycyjna wyszukiwarka. Naukowcy odkryli ukryte mechanizmy
18
Naprawdę wiesz co Twoje dzieci robią w sieci? Raport NASK o nastolatkach odsłania prawdę, której rodzice nie chcą znać
40
Oto Sam Sung, były pracownik Apple, który stał się internetową sensacją. Po latach zmienił nazwisko, ale nie obyło się bez stresu
19












