Dell zaczyna sprzedawać w detalu
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.
Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Powiązane publikacje

Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy
92
Zarządzanie zakupami w Gmailu będzie jeszcze prostsze. Google ogłasza nowości, które zmienią działanie tej skrzynki
16
Google w sądzie twierdzi, że otwarty internet umiera. A jeszcze niedawno zapewniali że wszystko kwitnie i ma się doskonale
29
Analiza wpływu Google AI Overviews na ruch organiczny. Spadek CTR o 19,4 proc. w polskich wyszukiwarkach według Senuto
12