Dell zaczyna sprzedawać w detalu
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.
Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Powiązane publikacje

GitHub migruje do Azure w ramach głębszej integracji z Microsoft po zmianie kierownictwa i problemach skalowania AI
44
Funkcje z YouTube Premium trafiają do szerszej gamy urządzeń. Subskrybenci skorzystają z nich na Androidzie, iOS, czy też Smart TV
59
Mniej rozpraszaczy na YouTube. Google wprowadza na platformę zmiany, które inspirowane są opiniami użytkowników
46
Instagram z nowym rekordem aktywnych użytkowników. Według informacji od Marka Zuckerberga platforma stale rośnie w siłę
13