Wywiad z Pawłem Śmigielskim o przyszłości marki HyperX
Podczas konferencji firmy Kingston w Hotelu Olimpia, zorganizowanej w trakcie Intel Extreme Masters 2014, mieliśmy okazję porozmawiać z Pawłem Śmigielskim - dyrektorem ds. rozwoju na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Przy okazji ogłoszenia, że HyperX staje się osobną marką ze znacznie szerszym portfolio produktowym niż dotychczas, wykorzystaliśmy nadarzającą się sposobność i wypytaliśmy Pawła o powody takiej odważnej decyzji. Czym HyperX zamierza przyciągnąć do siebie graczy? Skąd pomysł na zmianę strategii rynkowej? Dlaczego decyzja została ogłoszona akurat podczas Intel Extreme Masters? Wcześniej pisaliśmy, że niebawem do sprzedaży trafią słuchawki oznaczone logotypem HyperX, ale firma ciągle poszukuje nowych rynków, jakie mogłaby z powodzeniem zdobyć. Co z tego wszystkiego wyniknie? Zapraszamy na wywiad z prawdopodobnie najlepiej poinformowaną osobą w całej sytuacji, która przedstawi powody odcięcia pępowiny HyperX od Kingstona w najdrobniejszych szczegółach...
Źródło: PurePC.pl