Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wywiad z Pawłem Śmigielskim o przyszłości marki HyperX

Sebastian Oktaba | 16-03-2014 14:20 |

Podczas konferencji firmy Kingston w Hotelu Olimpia, zorganizowanej w trakcie Intel Extreme Masters 2014, mieliśmy okazję porozmawiać z Pawłem Śmigielskim - dyrektorem ds. rozwoju na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Przy okazji ogłoszenia, że HyperX staje się osobną marką ze znacznie szerszym portfolio produktowym niż dotychczas, wykorzystaliśmy nadarzającą się sposobność i wypytaliśmy Pawła o powody takiej odważnej decyzji. Czym HyperX zamierza przyciągnąć do siebie graczy? Skąd pomysł na zmianę strategii rynkowej? Dlaczego decyzja została ogłoszona akurat podczas Intel Extreme Masters? Wcześniej pisaliśmy, że niebawem do sprzedaży trafią słuchawki oznaczone logotypem HyperX, ale firma ciągle poszukuje nowych rynków, jakie mogłaby z powodzeniem zdobyć. Co z tego wszystkiego wyniknie? Zapraszamy na wywiad z prawdopodobnie najlepiej poinformowaną osobą w całej sytuacji, która przedstawi powody odcięcia pępowiny HyperX od Kingstona w najdrobniejszych szczegółach...

Źródło: PurePC.pl

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.