Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0

Szymon Góraj | 28-03-2025 11:30 |

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0Jesienią miną dwa lata, odkąd The Astronauts wypuściło we wczesnym dostępie Witchfire. Zanurzony w estetyce dark fantasy FPS z elementami RPG i roguelike od początku wzbudzał spore zainteresowanie. Kiedy w roku 2024 pojawił się na Steamie, był już po kilku większych aktualizacjach i został świetnie przyjęty. Polscy deweloperzy przygotowują powoli ostatnią fazę prac przed debiutem pełnoprawnej wersji i atrakcji jest co niemiara.

The Astronauts  opublikowało roadmap Witchfire, opisujący nieco dokładniej kolejne etapy prac prowadzących do wersji 1.0.

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0 [1]

NVIDIA DLSS 3 nie zachwyca implementacją w grze Witchfire. Wzrost wydajności jest ograniczony

Przede wszystkim twórcy wreszcie wypuścili aktualizację The Witch Mountain. Z racji jej większych niż uprzednio myślano rozmiarów termin nieco się opóźnił - przesuwając jednocześnie kolejne update'y - ale przynajmniej już teraz znamy najbliższą przyszłość. Wpierw pokrótce przypomniano dotychczasowe działania.  Jak dotąd sprezentowano nam 5 większych aktualizacji, 27 patchów i 6 hotfixów, a każda większa zmiana obfitowała w nowe przedmioty. Tak z kolei prezentuje się dokładny plan działania na rok 2025:

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0 [2]

Witchfire - The Astronauts z siedmiominutowym materiałem z rozgrywki. Nadszedł czas na polowanie na wiedźmy

Tym samym w połowie roku pojawi się Webway Update, wprowadzający największy jak dotąd region z nowym zestawem przeciwników. Jesienią przyjdzie czas na aktualizację, która rozwinie szereg podstawowych mechanik gry (więcej informacji o tym dostaniemy, gdy będziemy się powoli zbliżać do tego terminu). Ostatni region przypadnie nam zimą, z kolei we wczesnej fazie roku 2026 nareszcie zawita wersja 1.0. Z innych istotnych elementów, możemy liczyć na bardziej rozszerzony prolog, garść nowych zadań (tak jednorazowych, jak i powtarzalnych), oraz kolejną dostawę broni do walki wręcz. W jakiejś tam przyszłości w grę wejdzie temat konsolowej wersji, ale na detale trzeba jeszcze zaczekać. Deweloperzy odnieśli się przy tym do kwestii kooperacji, ponownie zaznaczając, że Witchfire został specjalnie zaprojektowany do singla. 

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0 [3]

Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0 [4]

Źródło: Steam
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.