Witchfire - The Astronauts prezentuje plan rozwoju gry aż do długo wyczekiwanego wypuszczenia wersji 1.0
Jesienią miną dwa lata, odkąd The Astronauts wypuściło we wczesnym dostępie Witchfire. Zanurzony w estetyce dark fantasy FPS z elementami RPG i roguelike od początku wzbudzał spore zainteresowanie. Kiedy w roku 2024 pojawił się na Steamie, był już po kilku większych aktualizacjach i został świetnie przyjęty. Polscy deweloperzy przygotowują powoli ostatnią fazę prac przed debiutem pełnoprawnej wersji i atrakcji jest co niemiara.
The Astronauts opublikowało roadmap Witchfire, opisujący nieco dokładniej kolejne etapy prac prowadzących do wersji 1.0.
NVIDIA DLSS 3 nie zachwyca implementacją w grze Witchfire. Wzrost wydajności jest ograniczony
Przede wszystkim twórcy wreszcie wypuścili aktualizację The Witch Mountain. Z racji jej większych niż uprzednio myślano rozmiarów termin nieco się opóźnił - przesuwając jednocześnie kolejne update'y - ale przynajmniej już teraz znamy najbliższą przyszłość. Wpierw pokrótce przypomniano dotychczasowe działania. Jak dotąd sprezentowano nam 5 większych aktualizacji, 27 patchów i 6 hotfixów, a każda większa zmiana obfitowała w nowe przedmioty. Tak z kolei prezentuje się dokładny plan działania na rok 2025:
Witchfire - The Astronauts z siedmiominutowym materiałem z rozgrywki. Nadszedł czas na polowanie na wiedźmy
Tym samym w połowie roku pojawi się Webway Update, wprowadzający największy jak dotąd region z nowym zestawem przeciwników. Jesienią przyjdzie czas na aktualizację, która rozwinie szereg podstawowych mechanik gry (więcej informacji o tym dostaniemy, gdy będziemy się powoli zbliżać do tego terminu). Ostatni region przypadnie nam zimą, z kolei we wczesnej fazie roku 2026 nareszcie zawita wersja 1.0. Z innych istotnych elementów, możemy liczyć na bardziej rozszerzony prolog, garść nowych zadań (tak jednorazowych, jak i powtarzalnych), oraz kolejną dostawę broni do walki wręcz. W jakiejś tam przyszłości w grę wejdzie temat konsolowej wersji, ale na detale trzeba jeszcze zaczekać. Deweloperzy odnieśli się przy tym do kwestii kooperacji, ponownie zaznaczając, że Witchfire został specjalnie zaprojektowany do singla.
Powiązane publikacje

Pixgun - intrygujące demo gry 2D w stylu pixel art debiutuje na festiwalu Steam Next od niezależnego polskiego studia
4
Postal 2 Redux - powstaje odświeżona wersja jednej z najbrutalniejszych gier w historii
16
Silent Hill Remake oficjalnie potwierdzony. Polskie studio Bloober Team bierze się za odświeżenie pierwszej gry z serii
8
Wiedźmin 3 może otrzymać jeszcze jeden dodatek do gry. Nowa zawartość ma powstawać we współpracy ze studiem Fool's Theory
49