Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla NVIDIA HairWorks
Wiedźmin 3: Dziki Gon był najbardziej wyczekiwaną grą tego roku - dlaczego piszemy w czasie przeszłym? Premiera polskiej superprodukcji została przeniesiona na luty przyszłego roku, bowiem deweloperzy chcą zyskać jeszcze trochę czasu na dopracowanie wszystkich szczegółów. Gra ma być bardzo rozbudowana, więc wprowadzanie nawet niewielkich poprawek w tak dużym produkcie zapewne nie jest łatwym zadaniem. Deweloperzy nadal nie zaprzestają prac nad szatą graficzną gry, a dowodem tego ma być zaimplementowanie technologii, która nosi nazwę NVIDIA HairWorks. Oprogramowanie opracowane przez producenta kart graficznych GeForce pozwala na renderowanie bardzo realistycznie wyglądającej sierści zwierząt. Wspomniane rozwiązanie nie jest żadną nowością - początki tej technologii sięgają 2008 roku, jednak dopiero w 2013 roku doczekaliśmy się szerszego wykorzystania wspomnianego dodatku.
HairWorks do swojej pracy wykorzystuje interfejs programowania DirectCompture, dzięki czemu uruchomienie tej technologii jest możliwe nawet na konkurencyjnych układach pochodzących ze stajni AMD. Możliwości technologii mieliśmy już okazję testować w grze Call of Duty: Ghost, więc Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie kolejną a nie pierwszą produkcją wykorzystującą dodatek NVIDII. Deweloperzy ze studia CD Projekt Red podczas GDC 2014 odsłonili mały rąbek tajemnicy i pokazali jak ta technologia prezentuje się na przykładzie potwora oraz konia. Ostrzegamy, że materiał wideo nie jest najlepszej jakości i nie oddaje dokładnie tego co zostało zaprezentowane na ekranie. Niemniej takie ruchy sygnalizują, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie nie tylko rozbudowaną produkcją, ale i piękną.
Zbierajcie pieniądze na nowe podzespoły... oj zbierajcie.
Dodatkowo zamieszczamy materiał z gry Call of Duty: Ghost, na którym można zobaczyć różnicę w renderowaniu sierści zwierząt z wykorzystaniem technologii NVIDIA HairWorks.
Źródło: YouTube
Powiązane publikacje

Keeper - gameplay świetnie wyglądającej gry autorów Psychonauts, a także dłuższa rozmowa. Pokierujemy latarnią morską
8
EA Sports FC 26 - pierwsi gracze ocenili nową piłkarską grę. Bardzo mieszany odbiór, sporo problemów
19
Titan Quest II - zbliża się drugi rozdział hack'n'slasha, a w nim sporo nowej zawartości. Powalczymy ze Skyllą
0
Borderlands 4 - twórcy biorą się za poprawki licznych problemów. Działanie na PC podstawowym priorytetem
58