Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla NVIDIA HairWorks

Morfeusz888 | 24-03-2014 17:13 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon był najbardziej wyczekiwaną grą tego roku - dlaczego piszemy w czasie przeszłym? Premiera polskiej superprodukcji została przeniesiona na luty przyszłego roku, bowiem deweloperzy chcą zyskać jeszcze trochę czasu na dopracowanie wszystkich szczegółów. Gra ma być bardzo rozbudowana, więc wprowadzanie nawet niewielkich poprawek w tak dużym produkcie zapewne nie jest łatwym zadaniem. Deweloperzy nadal nie zaprzestają prac nad szatą graficzną gry, a dowodem tego ma być zaimplementowanie technologii, która nosi nazwę NVIDIA HairWorks. Oprogramowanie opracowane przez producenta kart graficznych GeForce pozwala na renderowanie bardzo realistycznie wyglądającej sierści zwierząt. Wspomniane rozwiązanie nie jest żadną nowością - początki tej technologii sięgają 2008 roku, jednak dopiero w 2013 roku doczekaliśmy się szerszego wykorzystania wspomnianego dodatku. 

HairWorks do swojej pracy wykorzystuje interfejs programowania DirectCompture, dzięki czemu uruchomienie tej technologii jest możliwe nawet na konkurencyjnych układach pochodzących ze stajni AMD. Możliwości technologii mieliśmy już okazję testować w grze Call of Duty: Ghost, więc Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie kolejną a nie pierwszą produkcją wykorzystującą dodatek NVIDII. Deweloperzy ze studia CD Projekt Red podczas GDC 2014 odsłonili mały rąbek tajemnicy i pokazali jak ta technologia prezentuje się na przykładzie potwora oraz konia. Ostrzegamy, że materiał wideo nie jest najlepszej jakości i nie oddaje dokładnie tego co zostało zaprezentowane na ekranie. Niemniej takie ruchy sygnalizują, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie nie tylko rozbudowaną produkcją, ale i piękną.

Zbierajcie pieniądze na nowe podzespoły... oj zbierajcie.

Dodatkowo zamieszczamy materiał z gry Call of Duty: Ghost, na którym można zobaczyć różnicę w renderowaniu sierści zwierząt z wykorzystaniem technologii NVIDIA HairWorks.

Źródło: YouTube

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.