Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy wprowadzili partię poprawek 4.03. Pakiet naprawczy i różne modyfikacje rozgrywki

Szymon Góraj | 11-05-2023 17:30 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy wprowadzili partię poprawek 4.03. Pakiet naprawczy i różne modyfikacje rozgrywkiOdkąd polscy deweloperzy wprowadzili next-genową wersję swojego najbardziej kasowego tytułu, temat wciąż jest sprawą otwartą. Start był pełen turbulencji, jako że usprawnienie było kolejną rzeczą od CD Projektu, która rozczarowała pod kątem wydajności. Ale nie zostawiono sprawy i przez kolejne miesiące zaczęły wpływać nowe update'y. Kolejny pojawił się dziś i poza zwyczajowym programem naprawczym od strony technicznej dostaliśmy również coś związanego z rozgrywką.

Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymało od CD Projektu aktualizację 4.03. Oprócz naprawy kilku błędów, zajmuje się pewnymi aspektami rozgrywki.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy wprowadzili partię poprawek 4.03. Pakiet naprawczy i różne modyfikacje rozgrywki [1]

NVIDIA DLSS 3 - pojawiły się problemy z wydajnością w Wiedźmin 3 i Cyberpunk 2077 na komputerach z procesorami AMD

Na starcie deweloperzy przywołali także kwestię aktualizacji przeznaczonej na Nintendo Switch. Prace nad nią mają jeszcze trwać, ale w ramach małej zapowiedzi zmian podkreślono, że zaimplementowana uprzednio integracji plików zapisu z chmurą Steam oraz GOG zostanie poprawiona. Co więcej, wejdzie w grę mający na celu usprawnić spójność plików system międzyplatformowych postępów znany od wejścia aktualizacji 4.00. Ale na pierwszym planie znajdują się rzecz jasna poprawki na pozostałe platformy.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy wprowadzili partię poprawek 4.03. Pakiet naprawczy i różne modyfikacje rozgrywki [2]

Trzeci sezon serialu Wiedźmin od Netflix otrzymał pierwszą zapowiedź - produkcja zostanie podzielona na części

CD Projekt Red ponownie zmniejszył liczbę bugów na pecetach, usuwając w dużej mierze różnego rodzaju kłopoty związane z oświetleniem. Co więcej, Wiedźmin 3 w swojej next-genowej wersji dostał wreszcie wsparcie technologii Intel Xe Super Sampling oraz potencjalne awarie w wersji Directx 11, a do stawki dołożono też naprawę kilku konsolowych usterek, w tym zawieszanie się gry przy tworzonym automatycznym zapisie. Z ogólnoplatformowych poprawek, dodano opcję automatycznego używania olejów w trakcie starć Geralta oraz ograniczono korzystanie z posiłków w ekwipunku pod wodą. Poprawiono również efekty muzyki przy zadaniu pt. W cieniu Wiecznego Ognia. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy wprowadzili partię poprawek 4.03. Pakiet naprawczy i różne modyfikacje rozgrywki [3]

Źródło: CD Projekt Red
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 39

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.