Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit

Szymon Góraj | 23-10-2024 15:30 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKitWiedźmińskie uniwersum to niemal niewyczerpalne źródło nowych historii. Obecnie deweloperzy z CD Projektu pracują nad kilkoma przedsięwzięciami, o których dowiemy się więcej za jakiś czas, ale w międzyczasie społeczność moderska otrzymała wsparcie w postaci narzędzi REDKit. I jeżeli ktoś się zastanawiał nad tym, w jakim stopniu będzie on pomocny w tworzeniu ciekawej treści, właśnie otrzymaliśmy kolejne dowody na skuteczność inicjatywy.

The Price Of Neutrality jest kolejną ciekawą modyfikacją do Wiedźmin 3: Dziki Gon, pozwalając ponownie doświadczyć przygód z pierwszej odsłony.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [1]

CD Projekt zanotował lepsze półrocze niż oczekiwano. Kolejny Wiedźmin jest już bliski wyjścia z preprodukcji

Dopiero co pisaliśmy o Tales of the Witcher, a już pojawia się kolejny zbliżony temat, na który warto zwrócić uwagę. The Price of Neutrality (Cena neutralności) było historią z pierwszej części gry, pojawiającą się w patchu 1.3 z wiosny 2008 roku. Skupia się na powrocie Geralta z Rivii do Kaer Morhen, żeby tam przesiedzieć zimowy okres. Nie dane mu jednak było spokojnie wypocząć. Nie dość, że po drodze musiał uporać się z bandytami, to jeszcze natyka się na grupę najemników będących w pościgu za księżniczką Deidre Ademeyn. Dziewczyna jest dotknięta Przekleństwem Czarnego Słońca, do tego okazuje się być dzieckiem niespodzianką Eskela. Wiedźmini muszą podjąć decyzję, jak zareagować na tę niekomfortową sytuację.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów 13 lat później - Nadal świetna fabuła, ale za to w 4K wyciska ostatnie soki z GeForce RTX 4080

W Cenie neutralności znajdziemy wątek główny, She-Wolf, a wraz z nim również dwie misje poboczne: The Howling oraz Hungry Like a Wolf. Jak zaznaczył twórca projektu, utworzona z pomocą narzędzi REDKit modyfikacja nie ma śladu sztucznej inteligencji. Wszystkie głosy zaczerpnięto z pierwowzoru. Do The Price Of Neutrality nie dodano chociażby pewnych cutscenek, czy - przez wzgląd na techniczną niemożliwość ich implementacji - kart z podbojów Geralta i filmowych wizualizacji podjętych przez niego decyzji. Handlu także nie ma, aczkolwiek być może zostanie dodany w przyszłości. Jeżeli ktoś miał nadzieję na polski dubbing i napisy, musi uzbroić się w cierpliwość, bowiem trwają obecnie nad nimi prace.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [2]

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [3]

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [4]

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [5]

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [6]

Wiedźmin 3: Dziki Gon - The Price Of Neutrality z części pierwszej powraca dzięki modowi z REDKit [7]

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 45

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.