Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questów

Szymon Góraj | 23-01-2024 10:00 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questówCyberpunk Cyberpunkiem, ale w dalszym ciągu najbardziej uznawanym tytułem Redów jest trzeci Wiedźmin. Gra dostała już jakiś czas temu next-genowy update (nie bez problemów, ale jednak), a na ten rok obiecano chociażby edytor modów, który pozwoli graczom samodzielnie kreować historie Geralta. Dziki Gon jest tak czy inaczej stale wykorzystywane przez moderską społeczność. A jeden z nowszych projektów pokazuje, jak wiele można z tego jeszcze wyciągnąć.

Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymał właśnie modyfikację Eternal Hunt, będącą kompleksowym rozwinięciem większej części aspektów gry.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questów [1]

CD Projekt RED zdradza sporo szczegółów odnośnie gier Wiedźmin 4, Cyberpunk Orion i remake'u Wiedźmina 1

Warto na wstępie zaznaczyć, że sam twórca moda zaznacza na Nexus Mods, iż Eternal Hunt przeznaczono przede wszystkim dla tych, którzy przechodzili w przeszłości grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Nie ma zbyt wiele materiałów wideo z nim związanych, ale opis nowości czy poprawek sam w sobie może zachęcić. Na przykład dostajemy masę nowości związanych z ekwipunkiem - m.in. ponad 100 sztuk broni, w tym oręże Imleritha, Caranthira i Eredina, ataki otrzymają specjalne animacje, do tego cały system ma rozpoznawać broń dodawaną przez innych moderów. A skoro o animacjach mowa, dostępne będą nawet ruchy specyficzne dla danej wiedźmińskiej szkoły, alternatywne tryby uników, ataków, parowania automatycznego celowania, a nawet jedzenia i picia. Zaimplementowano też opcje skradankowe, a wrogowie mają znacznie więcej wariantów ataków - tyczy się to i bossów, więc np. Eredin ma być większym wyzwaniem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questów [2]

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona i Wiedźmin 2: Zabójcy Królów z aktualizacją dodającą wsparcie dla systemu macOS Ventura

W zasadzie trudno jest znaleźć element rozgrywki, który nie został w jakiś sposób podrasowany bądź też nie uległ zupełnej reinterpretacji. Eternal Hunt przewidział choćby wprowadzenie losowych spotkań z potężnymi przeciwnikami (nawet takimi o randze przywódców Dzikiego Gonu) - w zależności od tego, który element pakietu zostanie zainstalowany. Niektórzy mogą się pojawiać w ramach konsekwencji ukończenia questa w określony sposób (jak zabicie danego NPC). Mod wprowadza również medytację w czasie rzeczywistym, opcjonalne ułatwienia - takie jak usunięcie limitu ciężaru w ekwipunku tudzież sprawienie, że wytrzymałość broni jest zawsze maksymalna - a pewne unikalne przedmioty mogą manipulować pogodą, przyzywać różne istoty, a nawet pozwalają na przemianę w inną istotę. Tak drastyczna modyfikacja nie musi każdemu odpowiadać, ale być może ktoś znajdzie jakieś funkcje choćby po to, żeby sobie poeksperymentować. Poniżej zaś kilka interesujących materiałów wideo z poprzednich tygodni:

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.