Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino. Premiera jeszcze w maju?
Dzisiaj mamy dobre wieści dla wszystkich fanów Rzeźnika z Blaviken! Zacznijmy jednak od początku... Drugi z pełnoprawnych dodatków do Wiedźmin 3: Dziki Gon, będący zarazem ostatnim z zapowiedzianych, niejako podzielił losy podstawowej wersji. Rozszerzenie „Krew i Wino” pierwotnie było zapowiedziane na pierwszy kwartał 2016 roku, niemniej w momencie premiery „Serca z Kamienia” termin publikacji dalszych przygód Geralta z Rivii został przesunięty. Mówiono o pierwszej połowie roku, natomiast jeszcze miesiąc temu, krążyła po sieci nieoficjalna data 7 czerwca. Wszystko za sprawą wpisu jaki pojawił się na portalu GRY-Online, sugerującego debiut właśnie w tym dniu. CD Projekt RED szybko zdementował plotkę, oznajmiając, że oficjalny termin premiery „Krew i Wino” nie został jeszcze ustalony. Stan niepewności utrzymywał się do niedawna, ale...
Wiedźmin 3: Dziki Gon – Krew i Wino, premiera 30 lub 31 maja.
W nocy między 8 oraz 9 maja, sprawne oczy internautów wychwyciły pewną zmianę w sklepie Steam. Informacja jak szybko się pojawiła, tak zniknęła... aczkolwiek nie wystarczająco szybko, aby uniknąć rozgłosu. Uchwycone zdjęcia rozgrzały dyskusję między fanami Wiedźmina, bowiem przeciek dotyczył daty premiery dodatku „Krew i Wino” umieszczonej na podstronie produktu. Termin był jednak nieprecyzyjny. Części z użytkowników pojawił się 30 maja, część zobaczyła 31 maja. Nie wiadomo czy to zwykła pomyłka, falstart osoby odpowiedzialnej za zarządzanie zawartością, a może celowy zabieg. Niestety, na razie pogłoski o premierze 30/31 maja nie zostały oficjalnie sprostowane. Pozostaje nam tylko czekać i liczyć na to, że tym razem okażą się prawdziwe. Oprócz daty premiery można było się także zapoznać z anglojęzycznym opisem rozszerzenia.
Wiedźmin 3: Dziki Gon jest rewelacyjny. Recenzja wersji PC
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Test procesorów i kart graficznych
Tak naprawdę nie znalazło się tam absolutnie nic ponadto, niż było dotychczas wiadome. Jeśli jednak dla kogoś „Krew i Wino” jest nowością, to przypomnijmy parę faktów. Dodatek przenosi Białego Wilka do niedostępnej dotychczas krainy Touissant. Jest to z pozoru sielankowe oraz utopijne miejsce, które dość szybko odkryje przed nami swoje karty, zawierające pałacowe spiski, knowania oraz intrygi. Kraina wielkości Wysp Skellige ma zapewnić graczowi ponad 20 godzin wspaniałej rozgrywki oferującej wciągającą główną linię fabularną, a zarazem zatrzęsienie nowych miejsc i misji pobocznych. Będziemy mogli również oderwać się od wiedźmińskiej rzeczywistości biorąc udział w turnieju rycerskim, grając w Gwinta zupełnie nową talią Skellige czy… farbując nasz ekwipunek. Nieznacznej poprawie ulegnie także oprawa wizualna, zaś twórcy obiecują też wyeliminowanie kilku błędów technicznych.
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32