Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - już wkrótce CD Projekt RED wprowadzi międzyplatformowe korzystanie z modów

Szymon Góraj | 31-05-2025 11:00 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon - już wkrótce CD Projekt RED wprowadzi międzyplatformowe korzystanie z modówW maju 2015 roku CD Projekt RED wypuściło swój największy jak dotąd hit. Wiedźmin 3: Dziki Gon zachwycił cały świat, zbierając chyba wszystkie kluczowe branżowe nagrody i przede wszystkim dla wielu osób do dziś będąc absolutnym wzorem gry action RPG. Ostatnio o tytule znów było nieco głośniej - głównie przez wzgląd na wieści o czwartej części i dodanie narzędzi dla moderów. A przy okazji świętowania 10-lecia zapowiedziano coś ekstra.

W tym roku Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma nową aktualizację, która pozwoli korzystać z modyfikacji na innych platformach.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - już wkrótce CD Projekt RED wprowadzi międzyplatformowe korzystanie z modów [1]

Wiedźmin 4 - CD Projekt RED przygotowuje fanów na długie czekanie na premierę i omawia kilka kwestii związanych z grą

Ten i poprzedni rok upływają całkiem nieźle dla fanów wiedźmińskiej sagi. Narzędzia moderskie przynoszą ciekawe owoce - ostatnimi czasy na przykład na horyzoncie pojawił się mod, który przywraca system progresji z "jedynki", a chociażby pod koniec ubiegłego roku HD Reworked Project dostało finalną wersję. Teraz zaś oficjalnie ogłoszono, że nieco później w tym roku korzystanie z modów będzie możliwe nie tylko na komputerach osobistych, ale przy okazji na konsolach Sony i Microsoftu aktualnej generacji.

Wiedźmin 4 - filmowy zwiastun za kulisami. CD Projekt RED i Platige Image na 10-minutowym materiale o trailerze i koncepcie historii

Tym samym tworzenie modyfikacji do Wiedźmina 3, jak i udostępnianie go, czy ogrywanie będzie znacznie prostsze. Co prawda posiadacze wersji konsolowych nadal będą musieli brać pod uwagę pewne konkretne ograniczenia. Nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów (do tego dojdzie zapewne w okolicach premiery), ale nie każdy mod będzie dla nich dostępny. O ile na PC naturalnie nadal będzie można np. korzystać z Nexus Mods, o tyle na PS5 czy Xbox Series X|S trzeba korzystać z mod.io. Nie zmienia to faktu, że i tak mówimy o sporym kroku naprzód.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - już wkrótce CD Projekt RED wprowadzi międzyplatformowe korzystanie z modów [2]
Źródło: The Witcher (Twitter/X)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.