Wiedźmin 3: Dziki Gon - Aktualizacja 1.08 została udostępniona
Od premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon minęło już naprawdę sporo czasu, jednak twórcy w dalszym ciągu są zajęci poprawianiem swojego dzieła. Przy tak rozbudowanej produkcji nie ma w tym nic dziwnego - CD Projekt RED jest zmuszone do wydawania kolejnych aktualizacji, które zmieniają poszczególne elementy rozgrywki i (teoretycznie) naprawiają znane błędy. Istnieją również takie teorie, że 50% patcha rzeczywiście eliminuje problemy występujące w Wiedźminie, natomiast pozostała połowa przypadkowo psuje inne elementy...
Cóż, deweloperzy nie są nieomylni, więc może nas czekać jeszcze co najmniej kilka sporych poprawek. Wczoraj na oficjalnej stronie internetowej studia udostępniono informację na temat aktualizacji 1.08. Jak dowiadujemy się od producenta, uaktualnienie "wprowadza szereg poprawek do zadań oraz usprawnia niektóre z mechanizmów rozgrywki". Oto lista wybranych zmian:
Aktualizacja 1.08 - wybrane zmiany
- Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07
- W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki
- Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen
- Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu
- Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na „pustych” obiektach
- Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów
- Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać
- Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat
- W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać
- W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka
- Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca
- Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie „Kolekcjoner Kart”
- Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza
- Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie
- Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie
- Naprawiono problem w zadaniu „Serce nie sługa”, który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek
- Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu „Coś się kończy, coś się zaczyna”
- Wprowadzono szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu – Nowej Gry Plus – w niedalekiej przyszłości
Aktualizacja 1.08 dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon została już udostępniona na wszystkich platformach. Pełna lista zmian jest dostępna pod tym adresem:
Aktualizacja 1.08 - pełna lista zmian
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11