Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - 35 milionów dolarów na promocję gry

Arkad | 21-03-2015 18:56 |

Wiedźmin 3: Dziki GonGry komputerowe klasy AAA zawsze sprzedają się w milionowym nakładzie i przynoszą producentowi spore zyski - mało kto zastanawia się jednak, ile pieniędzy pochłania kampania oraz promocja produktu przed jego premierą. Największe studia przeznaczają oczywiście ogromny budżet na tego typu działania. Wiedźmin 3: Dziki Gon to niewątpliwie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Po kilku opóźnieniach premiery, CD Projekt RED może cieszyć się sporą popularnością nie tylko na polskim, ale także światowym rynku - dodatkowe miesiące pozwalają producentowi na lepszą promocję swojego produktu, dzięki czemu jego sukces jest już przesądzony. Istnieje wiele teorii spiskowych mówiących o tym, że wszelkie przełożenia debiutu są spowodowane przyczynami finansowymi lub właśnie marketingowymi.

CD Projekt RED: Idziemy zgodnie z wewnętrznym harmonogramem do zapowiedzianej daty premiery.

W chwili obecnej deweloperzy Wiedźmina 3: Dziki Gon zajmują się ponoć dopracowywaniem gry, zaś najważniejsze prace zostały już zakończone. Rzeczywiście, premiera zaplanowana na 19 maja 2015 roku nie pozwala na "rozgrzebywanie" wielu elementów, także producent musi skupić się na poprawie tych rzeczy, które nie funkcjonują jeszcze tak jak należy. CD Projekt RED oprócz informacji o rozwoju swojej produkcji ujawniło także budżet przeznaczony na kampanię reklamową najnowszej części przygód Geralta z Rivii.

Polskie studio w przeszłości wydało 2,5 miliona dolarów (pierwsza odsłona) oraz 10 milionów dolarów (druga odsłona) na promocję swoich gier, natomiast Wiedźmin 3: Dziki Gon jako najbardziej medialny produkt ma pochłonąć aż 35 milionów dolarów. CD Projekt RED chce przekonać jak najwięcej graczy z zachodnich krajów do zakupu polskiej superprodukcji. Mamy nadzieję, że wszelkie zapowiedzi mówiące o świetnej grafice, rozwiniętej fabule i bardzo dobrym systemie obsługi postaci zostaną spełnione.

Źródło: Eurogamer

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 28

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.