Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Watch Dogs Legion w pobrexitowym Londynie. Szczegóły na E3

Jakub Krawczyński | 06-06-2019 14:00 |

Watch Dogs Legion w pobrexitowym Londynie. Szczegóły na E3Tradycją już stało się, że Ubisoft nie potrafi dochować w tajemnicy swoich gier na E3. Tym razem przeciek nastąpił po stronie brytyjskiego oddziału Amazon. Umieścił on bowiem stronę produktu wraz z grą Watch Dogs Legion i jej opisem. Nikogo nie powinno zdziwić umiejscowienie akcji, które sugerowane było już w zakończeniu poprzedniej części serii. Tak, jest to Londyn. Konkretniej: pobrexitowy Londyn, co powinno dać ciekawego kontekstu kulturowo-politycznego. Z drugiej strony Ubisoft krytykowano ostatnio za tworzenie gier z potencjałem na komentarz społeczny, którego tego komentarza w ogóle nie zawierały. Znamy zarys gry, a więcej szczegółów francuska firma zaprezentuje na zbliżających się targach E3.

Watch Dogs Legion został oficjalnie potwierdzony przez Ubisoft. Znamy zarys gry, a więcej szczegółów poznamy na targach E3.

Watch Dogs Legion w pobrexitowym Londynie. Szczegóły na E3 [1]

W miniony poniedziałek na witrynie brytyjskiego Amazonu pojawiła się strona produktu Watch Dogs Legion wraz z ceną i zarysem gry. Opis tytułu wskazuje na to, że będzie można zagrać każdą napotkaną postacią. Wszyscy NPC w najnowszym Watch Dogs będą odznaczali się unikatowymi atrybutami oraz wyglądem, a elementy te mają być proceduralnie generowane. Od tamtego czasu strona produktu zniknęła z Amazonu, a Ubisoft postanowił oficjalnie zapowiedzieć grę za pośrednictwem Twittera. We wpisie firmy pojawiła się animowana grafika z logiem serii oraz podpisem „God Save the NPC”.

Plotka: Watch Dogs 3 ukaże się w tym roku, akcja w Londynie

Watch Dogs Legion w pobrexitowym Londynie. Szczegóły na E3 [2]

Jason Schreier nadmienił również, że w zależności od wybranej postaci w różnych momentach rozgrywki napotkamy się na inne wydarzenie. Dziennikarz Kotaku dodał także, że system mechaniki gry okazał się tak ambitny, że doprowadziło to do przynajmniej jednego opóźnienia. Jednak wykorzystanie proceduralnych elementów w tytułach AAA budzi niekoniecznie pozytywne skojarzenia. Pojawiły się one w Mass Effect Andromeda przy tworzeniu mocno krytykowanych animacji. Z drugiej strony No Man’s Sky również spotkał się z falą krytyki, przy okazji proceduralnego generowania i zapełniania światów zawartością. Niemniej jednak osadzenie gry w pobrexitowym Londynie może okazać się bardzo ciekawym posunięciem, szczególnie jeśli stać za tym będą usprawnienia do formuły rozgrywki. Ubisoft rozpocznie swoją konferencję na E3 10 czerwca o godzinie 22:00 czasu polskiego – wtedy Francuzi odkryją wszystkie karty.

Źródło: The Verge, CNET, Kotaku
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.