Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grzeWatch Dogs Legion jest bez wątpienia największą grą wyjątkowo spokojnego pod względem premier października. Do wydania trzeciej odsłony serii, której akcja rozegra się w futurystycznym Londynie, pozostał raptem tydzień. Za nami pokazy licznych gameplayów i demonstracje techniki ray tracingu, która zostanie wykorzystana w grze do wszelkiego rodzaju odbić. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe wersji PC, a teraz na dokładkę firma Ubisoft pokazała na najnowszym materiale wideo opcje graficzne Watch Dogs Legion. Gra zaoferuje szerokie możliwości dostosowywania ustawień, nie tylko tych związanych z oprawą wizualną. Wiemy też, jak będzie działać na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X.

Watch Dogs Legion zaoferuje bardzo bogate ustawienia (nie tylko graficzne) w wersji PC. Dowiedzieliśmy się także, że na konsolach nowej generacji gra ma działać w 4K i 30 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem. 

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [1]

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Watch Dogs Legion ma obsługiwać zarówno DirectX 11, jak i DirectX 12. Ubisoft potwierdził wcześniej dostępność technik ray tracingu i DLSS, w przypadku których będzie możliwe ustawienie poziomu jakości (od niskiego do ultra oraz od trybu wydajności do ultra wydajność). Dostosujemy m.in. pole widzenia (FoV), szczegółowość geometrii świata gry (z dodatkowym suwakiem wpływającym na szczegółowość odległych obiektów), jakość otoczenia, cieni i odbić czy rozdzielczość tekstur. Każda opcja ma przynajmniej parę poziomów ustawień (od niskiego do wysokiego lub ultra). Ubisoft – podobnie jak w ostatnich swoich grach – zamieścił przy danych opcjach krótki opis, informację o orientacyjnym wpływie na obciążenie procesora i karty graficznej oraz wizualizację zmian w jakości grafiki. 

Watch Dogs Legion - data premiery, gameplay i ray tracing na XSX

Co więcej, Watch Dogs Legion pozwoli także na dostosowanie wielu opcji związanych z rozgrywką i elementami interfejsu czy nawet takich drobnostek jak napisy (ich wielkość i kolor). Trudno więc będzie narzekać na skromne ustawienia w wersji PC. Premiera Watch Dogs Legion odbędzie się 29 października 2020 roku na komputerach osobistych, Google Stadia, PlayStation 4 i Xboksie One. Wersje na PS5 i Xboksa Series X ukażą się w dniu premiery konsol nowej generacji. W odróżnieniu od Assassin’s Creed: Valhalla, tytuł ma działać na nich w rozdzielczości 4K przy „tylko” 30 klatkach na sekundę. Wiąże się to ściśle z obsługą przez grę techniki ray tracingu, którą aktywujemy na nowych konsolach. Być może Ubisoft zaoferuje także alternatywny tryb, który po wyłączeniu opcji śledzenia promieni zapewni płynność animacji na poziomie 60 FPS-ów, ale nie został on jeszcze oficjalnie potwierdzony. 

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [2]Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [3]Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [4]Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [5]Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze [6]

Źródło: DSOGaming, Ubisoft
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 25

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.