W kawiarniach Costa Coffee przetestujesz urządzenia Huawei
Producent smartfonów Huawei oraz oraz największa w Polsce sieć kawiarni Costa Coffee rozpoczynają unikalną współpracę. Od 17 grudnia goście odwiedzający cztery warszawskie kawiarnie Costa Coffee będą mogli poznać innowacyjne rozwiązania w tabletach oraz smartfonach Huawei, na przykład sprawdzić jakość zdjęć wspomaganych sztuczną inteligencją, relaksując się przy kawie. Projekt ma charakter pilotażowy i jest pierwszą tego rodzaju współpracą podjętą przez producenta elektroniki użytkowej i sieć kawiarni na polskim rynku. Współpraca Huawei i Costa Coffee rozpocznie się w najbliższy poniedziałek 17 grudnia, w czterech kawiarniach w Warszawie: Costa Coffee Krakowskie Przedmieście, Costa Coffee Plac Trzech Krzyży, Costa Coffee Radiowa i Costa Coffee Rakowiecka – właśnie tam pojawią się stoliki ekspozycyjne z urządzeniami Huawei.
Od 17 grudnia w czterech kawiarniach w Warszawie będzie można osobiście przetestować urządzenia mobilne Huawei w tym smartfon Huawei P smart 2019 czy tablet MediaPad M5 10.
Huawei P Smart 2019 dostępny w preorderze za 999 zł z gratisami
Goście kawiarni będą mogli poznać przedpremierowo, jako jedni z pierwszych w Polsce, nowy smarfton Huawei P smart 2019. P smart dedykowany jest młodszym klientom, poszukującym świetnie wyglądającego i solidnego telefonu z obsługą płatności zbliżeniowych. Obok smartfonów, na kawiarnianych stolikach eksponowane będą cieszące się już dużą popularnością w Polsce tablety Huawei MediaPad M5 10. Goście odwiedzający kawiarnie będą mogli też skonsultować swoje pytania dotyczące urządzeń z pracownikami Costa Coffee, przeszkolonymi przez ekspertów Huawei.
Huawei prezentuje koncert Sound of Light współtworzony przez AI
Współpraca z Costa Coffee to wyjątkowy dla Huawei projekt marketingowy. Chcemy tworzyć nowe przestrzenie, w których konsumenci mogą doświadczyć naszych produktów. Kawiarnia kojarzy nam się z chwilą wytchnienia, przyjemności, ze spotkaniami z przyjaciółmi. Razem z Costa Coffee widzimy również potencjał we współpracy z influencerami z #TeamHuawei. Planujemy unikalne spotkania dla gości kawiarni z twórcami współpracującymi z naszą marką – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, podjęliśmy współpracę z marką Huawei. Dzięki temu odwiedzający nasze kawiarnie będą mieli szansę na chwile niezwykłych, kawowych doznań przy jednoczesnym testowaniu nowości tej marki – dodaje Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.