Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS

Bartosz Woldański | 26-10-2020 16:00 |

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSSNiedawno firma Nvidia ujawniła listę gier na 2020 rok, które otrzymają ray tracing i/lub DLSS. Poza Cyberpunkiem 2077, Watch Dogs Legion i Call of Duty: Black Ops Cold War są to przede wszystkim mniej rozpoznawalne, często niezależne produkcje. Lista tytułów obsługujących technikę śledzenia promieni będzie sukcesywnie się wydłużać w przyszłym roku. W większości przypadków mowa o strzelankach, grach akcji i RPG-ach, ale na horyzoncie jawi się pierwsza strategia z ray tracingiem i DLSS. Mowa o Viking City Builder, RTS-ie tworzonym przez jedną (!) osobę. Choć informacja o obsłudze śledzenia promieni była znana wcześniej, to dopiero teraz producent postanowił zaprezentować różnice w grafice na przykładzie screenów i zwiastuna, potwierdzając jednocześnie obecność DLSS 2.0.

Viking City Builder będzie pierwszą strategią, która obsłuży techniki ray tracingu i DLSS 2.0. Gra, za którą odpowiada jedna (!) osoba, została pokazana na screenach (zobrazowano różnice w grafice) oraz zwiastunie. 

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [1]

Test ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming - Niereferencyjny Ampere

Viking City Build jest klasyczną grą strategiczną czasu rzeczywistego, polegającą na budowaniu, rozwijaniu osady w erze wikingów, zarządzaniu nią i zdobywaniu niezbędnych surowców. Istotną częścią rozgrywki ma być również tworzenie fortyfikacji i armii, która odeprze ataki ze strony Europejczyków, którzy wcześniej zasiedlali wcześniej przejęte przez nas tereny. Konieczne będzie też podbijanie okolicznych wiosek (pojawi się nawet możliwość wypływania w morze). 

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [2]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [3]

Test karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 3090 - Mega (droga) karta

Viking City Build powstaje na silniku Unreal Engine 4 i od strony wizualnej wygląda naprawdę nieźle, z dość specyficznym „surowym” stylem. Aby podkręcić jeszcze bardziej jakość grafiki, producent Roslagen (tak, jedna osoba odpowiada za tego RTS-a) postanowił dodać do gry ray tracing, który obejmie trzy efekty: odbicia, cienie i okluzję otoczenia. Zdając sobie sprawę z negatywnego wpływu na wydajność, twórca obiecał również obsługę DLSS, która ma przynieść poprawę w działaniu strategii do 40%. Różnice w oprawie wizualnej, które widać gołym okiem, zobrazowano na poniższych screenach. Do sieci trafi dziś również zwiastun prezentujący ray tracing (w chwili pisania nie był jeszcze dostępny, ale zamieściliśmy go w publikacji). Dokładna data premiery Viking City Build nie jest znana, ale ma ukazać się w 2021 roku.

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [4]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [5]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [6]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [7]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [8]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [9]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [10]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [11]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [12]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [13]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [14]Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS [15]

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 31

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.