Vampire: Bloodlines 2 - Premiera gry może być jeszcze odleglejsza
Wygląda na to, że duża część produkcji AAA ma ostatnimi czasy spore problemy z dotrzymywaniem terminów premier. Kolejnym opóźnieniem może "pochwalić się" mianowicie wyczekiwane od miesięcy Vampire The Masquerade Bloodlines 2. Pierwotnie w sequel gry z 2004 roku mieliśmy zagrać jeszcze w tym roku. Następnie debiut tytułu przełożono na przyszły rok. I choć wielu mogło się łudzić, że wampirze opowieści powrócą przynajmniej w pierwszej połowie 2021, to ostatnie doniesienia zdecydowanie studzą ten zapał. Szefowa studia Paradox Interactive oznajmiła bowiem, że premiera Vampire The Masquerade Bloodlines 2 w pierwszej połowie nadchodzącego roku jest mało prawdopodobna.
Vampire The Masquerade Bloodlines 2 może nie pojawić się w pierwszej połowie 2021 roku. Problem stanowi m.in. brak devkitów konsol nowej generacji. Tak przynajmniej twierdzi szefowa studia Paradox Interactive.
Vampire The Masquerade - Bloodlines 2: półgodzinny gameplay
„Nie sądzę, żeby wyszła (gra) w pierwszej połowie roku, ale zobaczymy” - stwierdziła w wywiadzie dla szwedzkiego portalu Placera Ebba Ljungerud, prezes Paradox Interactive. Taki stan rzeczy Ljungerud argumentuje m.in. brakiem devkitów konsol nowej generacji. Hardsuit Labs, producent gry, planuje wydać tytuł nie tylko na PC oraz Xboksa One i PlayStation 4, stąd oczekiwanie na narzędzia związane z Xboksem Series X oraz PlayStation 5. Ljungerud dodaje, że brak wystarczającej liczby devkitów ze strony Sony i Microsoftu spowodowany jest pandemią.
Vampire: The Masquerade nową grą battle royale. Premiera w 2021
Nadziei nie dodaje fakt, że przed kilkoma miesiącami gra straciła dwóch kluczowych deweloperów - Briana Mitsodę (główny projektant narracji) oraz Martina Ka'ai Cluney'a (dyrektor kreatywny). Ale choć na ich miejsce wskoczyło dwoje, równie utalentowanych ludzi stojących za seriami Assassin's Creed, Warhammer 40,000 i Far Cry, to trzeba przyznać, że podobne zmiany na tak zaawansowanym etapie prac nad grą, nie wróżą niczego dobrego. Co więcej, pierwsze materiały z gameplay'u także nie przekonały do siebie graczy - produkcji wytyka się m.in. słabą, nieadekwatną do naszych czasów, drewnianą grafikę.
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11