.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka

Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.

Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?  

Źródło: Toshiba

Twoja ocena publikacji:
0
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 5

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.