Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Samsung wstrzymuje sprzedaż modelu Galaxy Note7

Samsung wstrzymuje sprzedaż modelu Galaxy Note7Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o wielu problematycznych przypadkach nowego flagowca Samsunga, a więc Galaxy Note7. Coraz częściej bowiem odnotowywano przypadki, jakoby smartfon zwyczajnie wybuchał w skutek wadliwego akumulatora. Jeśli zdarzyłoby się to tylko raz, prawdopodobnie nie byłoby z tego większej afery, jednak jak się okazało, problem może dotyczyć dużej części urządzeń. Na szczęście popularny producent w miarę szybko zareagował - najpierw wstrzymano dostawy w celu przeprowadzenia dokładniejszych testów nowego Galaxy, a teraz z kolei podjęto decyzję o wstrzymaniu sprzedaży. To jednak nie wszystko - jeśli ktoś z Was zdążył zakupić już nowy model Koreańczyków, może liczyć na pomoc w sprawdzeniu lub wymianie smartfona.

Podjęto decyzję o wstrzymaniu sprzedaży Samsung Galaxy Note7. Jeśli jednak ktoś z Was zakupił już tego smartfona, może zgłosić się do autoryzowanego serwisu aby zweryfikować poprawność działania urządzenia.

Jak poinformował Samsung, skala problemu wbrew pozorom nie jest ogromna - wadliwe baterie odnotowano w 35 urządzeniach na całym świecie. Oznacza to, że na milion wyprodukowanych smartfonów 24 z nich może zwyczajnie wybuchnąć. Szansa na trafienie wadliwego modelu jest zatem bardzo mała, jednak jeśli mimo wszystko któryś z posiadaczy obawia się eksplodującego urządzenia, może zgłosić się do autoryzowanego serwisu Samsunga, gdzie odbędzie się jego weryfikacja. W jej wyniku posiadacz może otrzymać ten sam telefon z wymienionym akumulatorem lub - jeśli wada zostanie wykryta - całkowicie nowego Galaxy Note7, wolnego od wszelkich problemów technicznych. Jak informuje producent, cały taki proces może potrwać nawet kilka tygodni.

Samsung Galaxy Note7 - wysoka awaryjność i opóźnione dostawy

Samsung wstrzymuje sprzedaż modelu Galaxy Note7 [1]

Oficjalne oświadczenie Samsung w sprawie Note 7:

"Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią. Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7. Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni. Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe - Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy SAMSUNG."

Samsung wstrzymuje sprzedaż modelu Galaxy Note7 [2]

Oczywiście można mówić wiele o tym, że jedno z najdroższych i najlepszych urządzeń na rynku zostało dopuszczone do sprzedaży bez jego gruntownego sprawdzenia pod każdym kątem, ale koniec końców to dobrze, że Samsung zareagował w porę i oferuje pomoc także tym osobom, które nowego smartfona już posiadają. Niestety, na ten moment nie jesteśmy w stanie powiedzieć, kiedy Galaxy Note7 powróci do normalnej sprzedaży. Aktualnie producent we współpracy z dostawcami musi zmagać się z dokładną inspekcją modeli, które ostatecznie nie trafiły do rąk klientów. Mimo wszystko spodziewamy się, że po takiej akcji wiele osób i tak może mieć uraz do koreańskiego giganta...

Samsung Galaxy Note7 - Test bezkompromisowego phabletu

Źródło: Samsung
49
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 36

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.