Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

iPhone XS i XS Max mają problem z zasięgiem LTE i Wi-Fi

iPhone XS i XS Max mają problem z zasięgiem LTE i Wi-FiPremiera każdej nowej generacji iPhone'a to gigantyczne wydarzenie medialne, które ściąga na siebie uwagę całej branży technologicznej oraz wielu mediów niezwiązanych na co dzień z tego typu tematyką. Z jednej strony wielu rywali może pozazdrościć (i z pewnością zazdrości) Apple takiego rozgłosu, ale tego typu zainteresowanie ma też pewne wady. Jedną z nich jest bez wątpienia to, że każda nowych urządzeń natychmiast staje się sensacją komentowaną przez cały świat. Jak się okazuje, nie udało się tego uniknąć także w przypadku najnowszych iPhone'ów XS i XS Max, których użytkownicy zaraz po premierze zaczęli skarżyć się na problemy z zasięgiem zarówno w przypadku łączności LTE, jak i Wi-Fi.

Słaby zasięg LTE dotyka użytkowników iPhone'ów XS niezależnie od tego gdzie się znajdują i w jakiej sieci pracuje ich urządzenie.

iPhone XS i XS Max mają problem z zasięgiem LTE i Wi-Fi [1]

Nowe Apple iPhone będą miały bardzo małe akumulatory

O całej sytuacji dowiedzieliśmy się dzięki świeżo upieczonym posiadaczom nowych iPhone'ów zza oceanu, którzy masowo zaczęli skarżyć się na forach internetowych, że ich nowe smartfony mają znacznie słabszy zasięg LTE od poprzedników. Sytuacja daje się we znaki w szczególności użytkownikom z terenów o słabszym pokryciu przekaźnikami, jednak mieszkańcy większych ośrodków miejskich również odnotowali u siebie pogorszenie jakości sygnału. Co ważne, problem nie jest ograniczony wyłącznie do sieci jednego operatora, co oznacza, że wina za zaistniałą sytuację leży po stronie samego urządzenia.

iPhone XS i XS Max mają problem z zasięgiem LTE i Wi-Fi [2]

iPhone Xs, Xs Max i Xr - premiera nowych smartfonów od Apple

Na tym tle na błahostkę wygląda druga zgłaszana przez użytkowników przypadłość, a więc kiepska jakość połączenia po Wi-Fi. Okazuje się, że źródłem problemu jest w tym przypadku nadmierne faworyzowanie przez smartfona pasma 2,4 GHz, nawet jeśli istnieje możliwość połączenia się za pośrednictwem 5 GHz. W efekcie urządzenie nie wykorzystuje całego potencjału sieci i notuje znacznie niższe transfery. Na całe szczęście w tym przypadku wadę powinno się udać wyeliminować za pomocą aktualizacji oprogramowania.

iPhone XS i XS Max mają problem z zasięgiem LTE i Wi-Fi [3]

iPhone'y mogą zdrożeć 20%. Trump chce produkcji wyłącznie w USA

Jak na razie Apple nie odniosło się w żaden sposób do stawianych zarzutów, w związku z czym nie wiemy czy i kiedy powyższe problemy zostaną wyeliminowane. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że producent podejdzie tym razem problemu z większą pokorą niż w czasach iPhone'a 4, kiedy to użytkownicy zgłaszający podobne przypadłości usłyszeli w odpowiedzi, że źle trzymają telefon (i to nie od byle kogo, bo od samego Steve'a Jobsa!). Jako że w Polsce iPhone XS i XS Max zadebiutują w najbliższy piątek, to trzymamy kciuki by gigantowi z Cupertino udało się do tej pory całą sprawę wyjaśnić i wyeliminować trapiące urządzenia problemy.

Źródło: Phone Arena
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 68

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.