Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Dobry rok dla Apple Watch: 18 milionów sprzedanych zegarków

Dobry rok dla Apple Watch: 18 milionów sprzedanych zegarkówWedług raportu opublikowanego przez Canalys – oprócz bardzo dobrej sprzedaży smartfanów Apple może się pochwalić również świetnymi wynikami w zakresie smartwatchy: spośród 18 milionów sprzedanych Apple Watch połowę stanowią modele starszych generacji: pierwszej i drugiej. W 2017 roku nabywcy zdecydowali się również na zakup niemal 8 milionów najnowszych modeli Apple Watch 3 – to doskonały wynik, jeśli weźmiemy pod uwagę datę premiery tego modelu (seria 3 debiutowała na rynku 22 września 2017 roku). Jeśli trend wzrostowe zostaną utrzymane, Apple może już szykować kolejną generację inteligentnych zegarków dla klientów przyzwyczajonych do rozwiązań amerykańskiego producenta elektroniki.

Apple wygrywa batalie o smartwatche. Apple Watch 3 LTE to najlepiej sprzedającym się inteligentny zegarkiem.

Dobry rok dla Apple Watch: 18 milionów sprzedanych zegarków [2]

18 milionów zegarków Apple Watch sprzedanych w 2017 roku to 54-procentowy wzrost w stosunku do 2016 roku. W ujęciu rok do roku, sprzedaż inteligentnych zegarków Apple’a wzrosła w czwartym kwartale 2017 roku o 32 procent. 8 milionów smartwatchy to najwyższy, odnotowany do tej pory wynik w tej grupie urządzeń, w okresie czterech miesięcy i znacząca zmiana, biorąc pod uwagę brak wzrostów w sprzedaż smartwatchy Apple’a w roku 2016 (sprzedaż Apple Watchy w latach 2015 i 2016 była niemal identyczna).

Apple Watch Series 2 - zmiany lepsze niż w iPhone 7?

Dobry rok dla Apple Watch: 18 milionów sprzedanych zegarków [1]

Ostatni kwartał ubiegłego roku zaowocował także wysoką sprzedażą modeli wyposażonych w moduł LTE – łącznie to ok. 2,4 miliona Apple Watchy. Analityk firmy Canalys, Vincent Thielke, wskazuje na duże zapotrzebowanie na urządzenia tego typu na rynkach amerykańskim, japońskim i australijskim oraz brak dostosowanej do potrzeb klientów oferty operatorów telekomunikacyjnych na rynkach europejskich. Analitycy wskazują również na kilka posunięć Apple’a, które przyczyniły się do tak dobrego wyniku sprzedaży: skupienie się na własnym ekosystemie oraz zaoferowanie swoich produktów na nowych rynkach, takich jak Hongkong.

Apple Watch 2 - premiera nowego (drogiego) smartwatcha od Apple

Dobry rok dla Apple Watch: 18 milionów sprzedanych zegarków [3]

Źródło: Canalys
6
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.