Advoider Lite - aplikacja, która powiadomi o końcu reklam w TV
Advoider Lite to aplikacja mobilna, której głównym zadaniem jest dostarczanie informacji na temat treści emitowanych w telewizji, ze szczególnym wskazaniem na reklamy. Użytkownik korzystając z aplikacji, nie tylko otrzyma na telefon komunikat, że szacowany czas rozpoczęcia lub zakończenia bloku reklamowego, na obserwowanym przez niego kanale wyniesie np. minutę (oprogramowanie monitoruje 16 najpopularniejszych stacji TV), ale także sprawdzi, ile on potrwa oraz na kiedy przewidziany jest kolejny. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to nie tylko zaplanować chwile pomiędzy kolejnymi “przerwami” w oglądaniu filmu lub serialu, ale na nowo zdefiniuje sposób spędzania czasu przed telewizorem.
Advoider Lite to aplikacja mobilna, której głównym zadaniem jest dostarczanie informacji na temat treści emitowanych w telewizji, ze szczególnym wskazaniem na reklamy.
Projektując aplikację Advoider Lite, chcieliśmy stworzyć produkt, który będzie pełnił rolę osobistego “asystenta telewizyjnego”. Użytkownik, nie tylko będzie otrzymywał powiadomienia z informacją, kiedy rozpocznie się lub zakończy reklama, ale także m.in. sprawdzi program TV, przeczyta opis serialu, przejrzy daty jego kolejnych emisji lub powtórek, czy ustawi, za pomocą jednego kliknięcia, przypomnienie o nim - podkreśla Joanna Słonimiec, project manager w firmie Qdiqo. Advoider Lite umożliwia obserwowanie wielu kanałów jednocześnie, a także dowolne ustawienie wyglądu listy kanałów za pomocą filtrowania i sortowania. Użytkownik może nie tylko wybrać, jakie stacje mają mu się wyświetlić, ale również w jakiej kolejności. Wszystkie zastosowane rozwiązania mają na celu jak najlepsze dopasowanie sposobu oglądania telewizji do własnych preferencji.
Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji w telefonie, użytkownik może skorzystać z bezpłatnego, 14 dniowego okresu próbnego. W tym celu wystarczy, że na ekranie startowym wybierze tryb DEMO, a następnie dokona personalizacji ustawień, czyli określi platformę telewizyjną, według której ma być ustawiona numeracja stacji oraz wskaże kanały/kategorie programów, które najczęściej ogląda. Dostęp do pełnej wersji aplikacji po okresie próbnym, będzie płatny i w zależności od rodzaju subskrypcji wyniesie:
- 4,99 zł za miesiąc;
- 12,99 zł za 3 miesiące;
- 23,99 zł za 6 miesięcy.
Aplikację można pobrać TUTAJ (Android) oraz TUTAJ (iOS).
Powiązane publikacje

Samsung Galaxy A17 4G - nieco tańsza odsłona budżetowego smartfona. Nadal długie wsparcie i... zawiła kwestia podzespołów
11
Wacom One 14 - nowy zestaw dla grafików. Duży ekran IPS, rysik, który nie wymaga ładowania i wsparcie dla ChromeOS oraz macOS
15
Kto był największym producentem smartfonów? Jaki model sprzedawał się najlepiej? Statystyki z 2. kw. 2025 roku
39
Premiera Sony Xperia 10 VII. To kompaktowy smartfon z ekranem 120 Hz, złączem mini-jack 3,5 mm i... bardzo długim wsparciem
56