Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Twórcy Halo 5 przyznają się do błędów

Jakub Krawczyński | 20-01-2019 15:00 |

Twórcy Halo 5 przyznają się do błędówSeria Halo od momentu rozejścia się w 2010 roku dróg Bungie i Microsoftu, leży w rękach 343 Industries. Studio to tak naprawdę powstało w 2007 r., lecz ich pierwszą grą było Halo 4, wydane w listopadzie 2012. Pierwsza odsłona nowej trylogii była przyjęta bardzo dobrze i nawet uznana za techniczny majstersztyk na Xbox 360, choć też pojawiła się wyraźna krytyka. Była to też pierwsza, główna część serii ze średnią ocen na Metacritic poniżej 90% na Metacritic. Następnie pojawiły się na Xbox One kompilacja Halo: The Master Chief Collection oraz nowa część, Halo 5: Guardians. Pierwsza z nich była mocno krytykowana za błędy techniczne a drugiej oberwało się za kampanię fabularną. Szefowa studia niedawno rozmawiała z serwisem VentureBeat przyznając, że 343 Industries popełniło w przeszłości kilka błędów.

Szefowa 343 Industries uważa, że praca nad serią po przejęciu ich od Bungie nauczyła ich pokory, ale i podkreśliła jak istotni w jej kształtowaniu są fani.

Twórcy Halo 5 przyznają się do błędów [2]

Bonnie Ross zarządza studiem 343 Industries (343i) i została niedawno wybrana jako pierwsza kobieta do Hali Sław Akademii Sztuk i Nauk Interaktywnych. W grudniowym wywiadzie z VentureBeat nie wstydziła się przyznać, że studio miało na swoim koncie parę mylnych decyzji, ale dzięki zaangażowanej społeczności fanów, wyniosło z nich odpowiednie wnioski. Ross nie odniosła się specyficznie do tych pomyłek, ale niewątpliwie chodzi o Master Chief Collection (MCC), które było pełne błędów i niedoróbek w rozgrywce sieciowej. Tak naprawdę to dopiero po 4 latach, wraz z patchami 4K i HDR pod Xbox One X, udało się je praktycznie całkowicie wyeliminować. Dyrektor rozwoju marki Halo, Frank O'Connor w 2015 nawet wyraził się o MCC jako o "podbitym oku" dla 343i.

Twórcy Halo 5 przyznają się do błędów [1]

Dlaczego Microsoft stracił pozycję na rynku gier? Gdzie tkwił błąd?

W kwestii dalszego rozwoju serii, Ross uważa, że to fani są niezwykle ważni w jej kształtowaniu. - Halo jako uniwersum należy w równym stopniu do nich jak do nas - powiedziała. Halo Infinite właśnie może być odpowiedzią na nieprzychylne reakcje wobec Halo 5 - między innymi skupiając się na postaci Master Chiefa, którego w Guardians było nieweiele. Ponadto styl graficzny otoczenia i strojów postaci ma być inspirowany klasyczną trylogią. Deweloperzy mają tutaj wiele do udowodnienia, choć niewątpliwie w realizacji tej wizji pomoże im zbudowany od podstawy nowy silnik, zwany Slipspace Engine. Szefowa 343i uważa także, że istnieje wiele możliwości na opowiedzenie dodatkowych historii w świecie Halo, zważywszy na to, że trzy pierwsze części działy się na przestrzeni zaledwie 3 miesięcy. W tym roku zadebiutuje aktorski serial telewizyjny wyprodukowany przez Stevena Spielberga dla Showtime. Prawdopodobnie Halo Infinite zobaczymy także w pierwszej prezentacji rozgrywki na tegorocznym E3 2019. Warto podkreślić, że tytuł ten ukaże się także na PC, a jego premiera prawdopodobnie nastąpi pod koniec 2020.

Źródło: Gamespot, VentureBeat
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.