Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Total War: Rome II oficjalnie zapowiedziany - Będzie sporo zmian

AviELlukasz | 04-07-2012 12:30 |

SEGA wraz z Creative Assembly oficjalnie zapowiedziały sequel długo wyczekiwanej strategii z serii Total War - Rome II. Tworzona na znacznie ulepszonym silniku graficznym produkcja, ma zachwycać swoim rozmachem i oprawą audiowizualną. Ilość terenów do podbicia powinna być znacznie większa niż w pierwszej odsłonie gry, ale jednocześnie system zarządzania zostanie ułatwiony, poprzez połączenie sąsiadujących prowincji w większe regiony. Zamiarem twórców jest zmniejszenie ilości pomniejszych i nudnych potyczek, aby wielkie starcia toczyły się z dużym rozmachem i miały większe znaczenie dla przebiegu kampanii. W grze będzie można też podążać ścieżką okrutnego dyktatora bądź ulubieńca republiki. Duży nacisk zostanie położony na znaczenie senatu oraz polityczne rozgrywki między poszczególnymi frakcjami i rywalizującymi postaciami.

Po raz pierwszy w Total War w jednej bitwie będą mogły brać udział zarówno jednostki morskie, jak i lądowe (desant wojsk). Wzrośnie znaczenie katapult, balist oraz wież oblężniczych (silnik gry umożliwia widok z ich środka). Mapy taktyczne mają być znacznie większe i urozmaicone, samo zdobywanie miast nie będzie dotyczyło zajmowania tylko jednego określonego punktu, ma istnieć wiele sposobów zdobycia danego ośrodka. Nowością w grze będzie też taktyczny widok z góry, aby móc zarządzać całym polem bitwy. Każdy z żołnierzy otrzyma indywidualną animację twarzy, będzie reagować na to co dzieje się wokół niego (np. śmierć towarzyszy), a liderzy formacji za każdym razem mają wykrzykiwać komendy, więc nasza armia w coraz mniejszym stopniu będzie przypominała zgraję klonów. Zmieniony ma też zostać silnik fizyczny gry, ale pomimo tego autorzy obiecują, że minimalne wymagania sprzętowe będą pokrywały się z tymi z Shogun II. Premiera gry jest przewidziana na późniejszy okres 2013 roku.

Źródło: VideoGamer

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.