Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

TOSHIBA - serwis u klienta!

lukasrz | 06-06-2007 14:15 |

Toshiba poinformowała o rozszerzeniu podstawowej gwarancji o dodatkową usługę – serwis u klienta. Specjalnie uruchomiony serwis, ma działać niczym „pogotowie techniczne”, które w ciągu 1 dnia przybywa na miejsce do klienta – biura bądź domu – z odpowiednimi częściami, w celu naprawy sprzętu. W przypadku awarii wystarczy zgłosić usterkę za pomocą infolinii serwisu, by otrzymać diagnozę na odległość i szybkie wsparcie serwisowe w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Pracownik infolinii rejestruje zgłoszenie, wprowadzi historię naprawy i skoordynuje działania umawiając serwis na odpowiednią godzinę, dostosowaną do potrzeb Klienta. Serwis działa w dni powszednie, wyłączając święta publiczne.

Użytkownik wykupując dodatkową usługę – „serwis u klienta”, poza szybką interwencją ze strony serwisu w razie nagłych usterek, może także rozszerzyć gwarancję sprzętu przedłużając ją nawet do trzech lat. Dzięki temu może bezpiecznie użytkować komputer w wybranym przez siebie okresie.

Na notebooki objęte 2-letnią gwarancją Toshiba oferuje rok, dwa, bądź dodatkowo, aż trzy lata serwisu u klienta. Na notebooki objęte 3 letnią gwarancją – rok lub trzy lata serwisu u klienta. Klienci, którzy wykupią usługę serwisu w dowolnym punkcie sprzedaży, otrzymują specjalną gwarancję z płytą i broszurę informacyjną, na której zawarte są informacje dotyczące okresu i warunków gwarancji. Z tyłu broszury znajduje się wdrukowany numer usługi, niezbędny do rejestracji w serwisie.

Usługa została uruchomiona od 1 czerwca w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W Polsce serwis obejmuje 15 głównych miast (Warszawę, Bielsko-Białą, Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Łódź, Suwałki, Białystok, Toruń, Olsztyn) i obowiązuje
w obrębie promienia 75 km.

Kontakt z serwisem można znaleźć pod tym linkiem.

Informacje o serwisie można znaleźć tutaj.

Strona służąca do rejestracji serwisu

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.