Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka
Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?
Źródło: Toshiba
Powiązane publikacje

Premiera Samsung Galaxy Z Fold7, Galaxy Z Flip7 i Galaxy Z Flip7 FE. Oto ceny i specyfikacje najnowszych składaków
19
OnePlus Nord 5, Nord CE5, Buds 4 i Watch 3 43 mm już w sprzedaży. Do serii smartfonów Nord zawitał Snapdragon 8s Gen 3
12
The Fairphone (Gen. 6) jednym z najłatwiej naprawialnych smartfonów na świecie. Ile kosztują części zamienne?
24
HONOR Magic V5 - składany smartfon, który potrafi zaskoczyć. Snapdragon 8 Elite, bateria 5820 mAh i "potężne" zaplecze foto
7