Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka
Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?
Źródło: Toshiba
Powiązane publikacje

Smartfony iPhone 17 Pro i Pro Max jednak bez antyrefleksyjnej powłoki ekranu. Flagowce Samsunga nadal pozostaną wyjątkowe
35
Premiera smartfona CMF Phone 2 Pro oraz słuchawek CMF Buds 2, Buds 2 Plus i Buds 2a. Opłacalność przede wszystkim
3
OnePlus 13T - premiera wyczekiwanego flagowca. Na pokładzie Snapdragon 8 Elite, 6,3-calowy ekran i bateria 6260 mAh
20
Premiera smartfonów Motorola razr 60 ultra, razr 60, edge 60 pro i edge 60. Ciekawe wykończenie, Android 15 i moto ai na pokładzie
10