Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka
Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?
Źródło: Toshiba
Powiązane publikacje

Wacom One 14 - nowy zestaw dla grafików. Duży ekran IPS, rysik, który nie wymaga ładowania i wsparcie dla ChromeOS oraz macOS
1
Kto był największym producentem smartfonów? Jaki model sprzedawał się najlepiej? Statystyki z 2. kw. 2025 roku
39
Premiera Sony Xperia 10 VII. To kompaktowy smartfon z ekranem 120 Hz, złączem mini-jack 3,5 mm i... bardzo długim wsparciem
56
Jaka bateria w iPhone 17, iPhone Air, iPhone 17 Pro i iPhone 17 Pro Max? Zobacz oficjalne dane i porównanie z poprzednikami
45