Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka
Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?
Źródło: Toshiba
Powiązane publikacje

Oficjalne części zamienne dla serii iPhone 17 i iPhone Air już dostępne. Zobacz, ile kosztuje bateria, aparat i inne podzespoły
23
Smartfony z rodziny Samsung Galaxy S26 będą nastawione na AI, otrzymają specjalny procesor i nowe aparaty
19
Premiera Nothing Phone (3a) Lite - smartfon o oryginalnym wyglądzie. Glyph Light, Dimensity 7300 Pro i długie wsparcie
22
Google Pixel 10a na pierwszych renderach. Producent nie zamierza rezygnować z kontrowersyjnego designu
14













