Toshiba CRU czyli sam napraw swojego notebooka
Toshiba CRU to nowa usługa gwarancyjna producenta laptopów. Polega na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. W przypadku awarii danej części w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces "za rękę". W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ciekawe tylko, co się stanie jeśli w diagnozie użytkownik się pomyli?
Źródło: Toshiba
Powiązane publikacje

Ridley Scott użył Samsunga Galaxy S23 Ultra do nakręcenia nowego krótkometrażowego filmu. Jak wyszło?
12
POCO X5 5G oraz POCO X5 Pro 5G - premiera smartfonów przeznaczonych odpowiednio dla odbiorców i twórców treści
60
Apple rozważa wprowadzenie do oferty jeszcze droższego modelu niż obecny iPhone 14 Pro Max
50
Apple iPhone z 2007 roku wystawiony na aukcji. Ile byłbyś w stanie zaoferować za fabrycznie nowy egzemplarz?
95