Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Tom Clancy's The Division - Wstępne porównanie jakości grafiki

Sebastian Oktaba | 19-01-2016 19:01 |

Jeszcze w styczniu mają rozpocząć się zamknięte testy długo zapowiadanego Tom Clancy's The Division, całkiem dobrze rokującej kooperacyjnej strzelaniny, której mocnym atutem będzie (rzekomo) zaawansowana oprawa graficzna. Możliwość sprawdzenia produkcji w wersji beta zarezerwowano wyłącznie dla klientów zamawiających pre-ordery, wszak Ubisoft pozostaje jej wydawcą i udostępnienie takiej opcji wszystkim zainteresowanym byłoby chyba zbytnią szczodrością, ale niektórzy użytkownicy zdążyli już zamieścić w czeluściach internetu trochę ciekawych materiałów. Jakość screenów jest generalnie słaba, ponieważ zostały ściągnięte z nagrania, ale pozwalają wstępnie ocenić różnice między detalami Ultra i Low (filmik usunięto). Równocześnie pojawiły się pierwsze przecieki o wymaganiach sprzętowych Tom Clancy's The Division, które mogą zaskoczyć posiadaczy słabszych maszyn.

Tom Clancy's The Division przy minimalnych detalach podobno całkiem nieźle działało na wiekowym GeForce GTX 650 Ti (bez BOOST) oraz procesorze Intel Core i5 taktowanym zegarem 3100 MHz. Pozwoliło to uzyskać w rozdzielczości 1920x1080 około 55-65 klatek na sekundę, co nawet pomimo graficznej biedoty jest satysfakcjonującym wynikiem. Pamiętajmy, że mówimy o karcie graficznej z listopada 2012 roku, która w momencie premiery była reprezentantem niskiego segmentu. Oczywiście, mając w pamięci nieprawdopodobne dokonania programistów działających pod sztandarem Ubisoft, podchodzę do takich rewelacji z dystansem. Najwyższe ustawienia zapewne będą wymagały sprzętu z górnej półki, zwłaszcza iż lista dostępnych funkcji graficznych zapowiada się bardzo obszernie uwzględniając m.in.: Parallax Mapping, Volumetric Fog, Contact Shadows czy Wind-affected Snow.

Tom Clancy's The Division będzie trzecioosobową strzelaniną ukierunkowaną na rozgrywkę wieloosobową (kooperację), uzupełnioną elementami RPG oraz sandboxowym światem. Graficznie miało być ponadprzeciętnie...

Porównanie screenów należy traktować z lekkim przymrużeniem oka, ponieważ nie wszystkie przedstawiają identyczne sceny. Widać natomiast ogromną różnice w oświetleniu oraz cieniowaniu, jaka zachodzi między profilem Low i Ultra. Niestety, jeśli oczekiwaliście oprawy wizualnej, której namiastkę zaprezentowano podczas E3 2013, możecie się rozczarować Tom Clancy's The Division. Obecna wersja, widoczna chociażby na powyższym filmiku porównywanym z blisko trzyletnim demem, wygląda już zdecydowanie gorzej. Łatwo tutaj dostrzec analogie do szumnych zapowiedzi Watch Dogs, które najpierw wzbudziło podziw, a później zostało brutalnie wykastrowane - Ubisoft w tamtym momencie dużo stracił na wiarygodności. Prawdopodobnie 29 stycznia, kiedy ruszy pecetowa beta, poznamy więcej szczegółów technicznych. Teraz pozostaje rzucić okiem na screenshoty z przecieku:

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

the division ultra low details pc

Źródło: Dsogaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 97

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.