Titan Quest II - kolejne informacje o grze. Tym razem poświęcono czas na zdolności i modyfikatory
Gdybyśmy mieli wytypować grę hack'n'slash, która wyczekiwana jest najmocniej, raczej lwia część graczy wybrałaby obecnie drugą odsłonę Path of Exile od Grinding Gear Games. Ale przypuszczalnie całkiem niedaleko znajdowałaby się kontynuacja Titan Questa, przejęta przez Grimlore Games. Twórcy Spellforce'a 3 znajdują się na etapie intensywnych prac nad grą, by wkrótce pokazać pierwsze rezultaty. A na razie dostaliśmy następny materiał.
Najnowsze informacje od deweloperów na temat Titan Quest II skupiają się na ukazaniu zdolności oraz modyfikatorów.
Titan Quest II - nowe, 40-minutowe wideo z rozgrywką z komentarzem deweloperów
Dopiero co otrzymaliśmy mało wesołą informację o przełożeniu premiery sequela Path of Exile, ale przynajmniej plus jest taki, że hack'n'slashe mają się całkiem dobrze i przyszłość z nimi związana rysuje się obiecująco. Za kilka miesięcy rozpocznie się Early Access Titan Quest II, a Grimlore Games regularnie podaje kolejne szczegóły swojej gry. Jeśli chodzi o klasy, pojawi się możliwość łączenia ze sobą dwóch mistrzostw. Na start wczesnego dostępu będziemy mieli dostęp do trzech odmian: ziemi, burzy, a także ognia. I to na razie wręcz przedsmak zabawy, bowiem w późniejszej fazie rozwoju Titan Quest II dostaniemy inne.
Titan Quest II - wielki powrót do mitycznego świata. Prezentacja fragmentów rozgrywki z THQ Showcase 2024
Mistrzostwo ziemi (wykorzystuje żywioły ognia i ziemi) pozwala chociażby na zaatakowanie wroga promieniem wydostającej się spod ziemi lawy. Używając modyfikatorów, możemy urozmaicić tę zdolność np. dodaniem śmiercionośnych szczelin. Podobna sytuacja ma miejsce przy ukazanym na blogu na Steamie mistrzostwie sztormu (lód, błyskawice) i wojny (różnorodne bronie do walki wręcz oraz na dystans), gdzie modyfikatory stanowią nadbudowę danego talentu. Co ważne, wyposażyć się można nawet w 10 różnych umiejętności, co znacząco podwyższa potencjał, jeśli chodzi o zróżnicowanie projektowanych buildów. Jak przyznają deweloperzy, ich naczelnym celem jest sprawienie, by gracz poczuł się niczym pobłogosławiony przez bogów heros. I póki co wygląda to bardzo efektownie.
Powiązane publikacje

Pixgun - intrygujące demo gry 2D w stylu pixel art debiutuje na festiwalu Steam Next od niezależnego polskiego studia
3
Postal 2 Redux - powstaje odświeżona wersja jednej z najbrutalniejszych gier w historii
15
Silent Hill Remake oficjalnie potwierdzony. Polskie studio Bloober Team bierze się za odświeżenie pierwszej gry z serii
8
Wiedźmin 3 może otrzymać jeszcze jeden dodatek do gry. Nowa zawartość ma powstawać we współpracy ze studiem Fool's Theory
49