Titan Quest II - Grimlore Games z planem rozwoju gry. Odpowiedzi na pytania graczy i pierwsze poprawki po udanej premierze
Na pewno trudno by było powiedzieć, że twórcy Spellforce III weszli idealnie ze swoim tytułem w Early Access, jednak zarówno poziom zainteresowania, jak i lwia część opinii graczy sprawiają, że można mówić o sukcesie. Przed Grimlore Games oczywiście masa pracy, przede wszystkim uzupełnienie zawartości. Ale minęło kilka dni i otrzymaliśmy pierwszy roadmap Titan Quest II, odpowiedziano również na część pytań ze strony graczy.
Titan Quest II otrzymało pierwszą rozpiskę aktualizacji, wraz z odpowiedziami na pytania kilka pytań graczy. Pojawił się też pierwszy hotfix.
Graliśmy w Titan Quest II. Hack'n'slash w greckiej mitologii powraca. Grimlore Games stara się utrzymać poziom
Nowy hack'n'slash znajduje się w osobliwej sytuacji. Z jednej bowiem strony pierwszy okres po premierze we wczesnym dostępie jest zdecydowanie udany, z drugiej zaś niewielka jak na razie zawartość sprawia, że kredyt zaufania od graczy może się niebezpiecznie szybko wyczerpać. Na szczęście wygląda na to, że deweloperzy z Grimlore zdają sobie z tego sprawę, w związku z czym co jakieś trzy miesiące pojawiać się będą kolejne większe aktualizacje. Niebawem zawita między innymi kolejny obszar z nowymi przeciwnikami, nowe Mastery (twórcy mają zaplanowane łącznie sześć, nie wykluczając kolejnych), edytor postaci, czy nowe języki.
Titan Quest II - nowy materiał prosto z Future Games Show. Twórcy przygotowują nas do letniego Early Access
Titan Quest II ma docelowo pojawić się w wersji 1.0 jakoś pod koniec 2026 roku, wtedy też można spodziewać się konsolowej premiery. Co się tyczy multiplayera, już teraz zagrać może do czterech graczy, ale to wersja preview, więc należy spodziewać się pewnych niedopracowanych aspektów. Podkreślono przy tym, że nie ma co liczyć na wierzchowce, jako że miałoby to zaburzyć dynamikę rozgrywki. Aktualnie nie ma również planów co do PvP. Na Endgame musimy jeszcze zaczekać - priorytet stanowi rozwój kampanii, późniejsza zawartość na razie nie jest gotowa do zaprezentowania (może to i dobrze, mając w pamięci Diablo IV). Na tę chwilę cena gry to 138,99 zł (dopiero skończyła się 20% zniżka), z kolei wersja 1.0 ma kosztować 219,99 zł. Doczekaliśmy się również pierwszych poprawek, głównie względem różnorakich problemów technicznych tyczących się questów, interfejsu, przedmiotów, audio i uciążliwych crashy.
Powiązane publikacje

Marvel's Wolverine oficjalnie zaprezentowany. Brutalny Rosomak trafi na PlayStation 5 jesienią 2026 roku
2
Interaktywna strefa World of Warships w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni. Druga taka po HMS Belfast w Londynie
12
Painkiller - deweloperzy zapowiadają Rogue Angel, zupełnie nowy tryb roguelike. Premiera gry lekko przesunięta
7
Avatar: Frontiers of Pandora – zapowiedziano From the Ashes, nowy dodatek nawiązujący do zbliżającej się filmowej premiery
4