Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Medium - gra polskiego studia Bloober Team od teraz na PC ze wsparciem zarówno dla NVIDIA DLSS jak i AMD FSR

Damian Marusiak | 05-09-2021 13:00 |

The Medium - gra polskiego studia Bloober Team od teraz na PC ze wsparciem zarówno dla NVIDIA DLSS jak i AMD FSRW styczniu zadebiutowała gra The Medium od polskiego studia Bloober Team. Choć nie jest to doskonały i pozbawiony wad tytuł, wielu uważa go za najlepsze dzieło firmy, zwłaszcza pod względem zaprezentowanej fabuły oraz mechaniki poruszania się po dwóch światach jednocześnie. Początkowo tytuł ukazał się na PC oraz konsoli Xbox Series X/S, a kilka dni temu wydana została zarówno wersja dla PlayStation 5 jak również fizyczne warianty The Medium na wszystkie platformy docelowe. W momencie premiery The Medium wykorzystywał także Ray Tracing jak również DLSS, gdzie w pracach pomagała firma NVIDIA. Teraz studio Bloober Team potwierdza implementację techniki AMD FidelityFX Super Resolution. Będzie to kolejny tytuł zatem, korzystający jednocześnie z AMD FSR oraz NVIDIA DLSS.

Bloober Team poinformowało, że ich najnowsza gra The Medium otrzymała na PC wsparcie dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution. Tym samym jest to kolejny tytuł, po m.in. Marvel's Avengers oraz Chernobylite, który wspiera zarówno AMD FSR jak i NVIDIA DLSS.

The Medium - gra polskiego studia Bloober Team od teraz na PC ze wsparciem zarówno dla NVIDIA DLSS jak i AMD FSR [1]

The Medium - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS. Spokojna gra... Jednak ma wymagania nie z tego świata

The Medium prezentuje dosyć ciekawy styl artystyczny, choć w recenzjach podkreślano, że jakość oprawy graficznej jest bardzo nierówna. Niektóre lokacje prezentowały się lepiej, inne gorzej, a elementem bardzo chwalonym było zaawansowane oświetlenie. Na PC oraz Xbox Series X/S doczekaliśmy się także wsparcia dla Ray Tracingu (PlayStation 5 nie ma RT, zamiast tego działa w wyższej rozdzielczości), który jednak jest bardzo obciążający, zważywszy na uwagę, że spora część gry renderuje dwa światy równolegle. Komputerowa wersja dodatkowo otrzymała wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS, mocno poprawiającej wydajność. Teraz Bloober Team potwierdza wykorzystanie także AMD FidelityFX Super Resolution.

The Medium - gra polskiego studia Bloober Team od teraz na PC ze wsparciem zarówno dla NVIDIA DLSS jak i AMD FSR [2]

NVIDIA DLSS vs AMD FidelityFX Super Resolution w grze Marvel's Avengers - która technika prezentuje się lepiej?

AMD FlidelityFX Super Resolution jest już w pełni otwartym standardem, którego implementacja trwa bardzo szybko, przez co pojawia się w kolejnych tytułach. Niedawno omawialiśmy szczegółowo porównanie AMD FSR oraz NVIDIA DLSS w grze Marvel's Avengers, a niedawno pojawiła się także kolejna gra z obsługą obu technik jednocześnie - Chernobylite. W obu przypadkach AMD FSR radzi sobie całkiem nieźle w rozdzielczości 4K przy trybie obrazu Ultra Quality, a więc tym najwyższym. Warto także dodać, że FSR daje najlepsze wyniki w połączeniu z tymczasowym antyaliasingiem TAA. Wśród gier AAA, które otrzymały lub otrzymają wsparcie można także wymienić Resident Evil Village, Far Cry 6 oraz Forspoken.

Źródło: Bloober Team
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 33

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.