Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Division 2 z obszerną premierową aktualizacją

Jakub Krawczyński | 10-03-2019 15:30 |

The Division 2 z obszerną premierową aktualizacjąDuża ilość wymaganego miejsca na dysku, gigantyczne patche wydawane na premiery gier niespecjalnie powinny już kogokolwiek w tych czasach dziwić. Żadna gra nie jest kompletna w momencie debiutu. Myślenie, że posiadanie kopii fizycznej zwalnia nas z pobierania dodatkowych danych jest także zgubne. W przypadku niektórych tytułów, aktualizacje potrafią zajmować drugie tyle, co sama gra. Tak będzie między innymi z The Division 2. Niedawno pojawiły się informacje o tym jakoby tzw. day one patch na PS4 zajmował 90 GB. Jak się okazuje, był to błąd, ale tak czy inaczej aktualizacja na premierę gry będzie obszerna. Co więcej, nawet po wstępnej instalacji gry wraz z łatką 1.0, wymagana będzie jeszcze dodatkowa aktualizacja 1.5.

Oprócz aktualizacji 1.0, która zajmuje około 50 GB, potrzebna będzie także dodatkowo łatka 1.5, ważąca 2 GB.

The Division 2 z obszerną premierową aktualizacją [1]

Około 88-92 GB ma zajmować The Division 2 w dniu premiery (bądź dla na PS4 już po zainstalowaniu wraz z aktualizacją 1.0. Ta ostatnia waży w okolicach 48-52 GB dla wszystkich platform. Co ciekawe, na Xbox One oraz PC finalny rozmiar zainstalowanej gry będzie wynosił między wspomnianą wcześniej wartością 48-52 GB. Nie wiadomo z czego wynika ta różnica na PS4 – prawdopodobnie z tego, że ta konsola dokonuje instalacji w inny sposób. W przypadku takich tytułów jak The Division 2 wersja fizyczna gry ma jedną wadę, jeśli odbiorcom zależy na szybkim uruchomieniu w dniu premiery.

Twórcy The Division 2 naigrywają się z Donalda Trumpa i jego muru

The Division 2 z obszerną premierową aktualizacją [2]

Mianowicie nie zrobimy instalacji z wyprzedzeniem, tak jak przy odblokowaniu gry w wersji cyfrowej. W przypadku Xbox One i PC pre-loading jest już możliwy (dla wszystkich edycji cyfrowych), natomiast jeśli chodzi on o PS4 jest on zależny od wersji gry oraz regionu. Po wstępnej instalacji, 11 marca 2019, wymagany jest kolejny patch (wersja 1.5) zajmujący około 2 GB (opublikowany 11 marca). 12 marca posiadacze Gold Edition, Ultimate Edition, Dark Zone Collector's Edition i Phoenix Shield Collector's Edition będą mogli grać na 3 dni przed oficjalną premierą 15 marca. Więcej informacji, wliczając te dotyczące bardzo wielu różnych edycji gry i momentu aktywowania dostępu do gry można znaleźć tutaj.

Źródło: Engadget
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 20

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.