Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Black Masses - nowa prezentacja ciekawej gry cRPG

Piotr Gontarczyk | 22-10-2018 15:00 |

The Black Masses - nowa prezentacja ciekawej gry cRPGBrilliant Game Studios wciąż pracuje nad swoją nową grą The Black Masses, która według planów ma pojawić się na rynku w przyszłym roku. Gra to RPG osadzone w czasach średniowiecza. Akcja rozgrywać się będzie na wyspie o powierzchni 16 kilometrów kwadratowych. Naszym zadaniem będzie zmierzenie się w boju z tysiącami opętanych ludzi, których jedynym celem będzie dopaść postaci graczy. Dla uatrakcyjnienia rozgrywki, do dyspozycji będziemy mieć nie tylko bitkę wręcz, czy miecze, ale też broń palną oraz granaty. Aby przetrwać będzie trzeba nie tylko zabijać wszystko, co stanie nam na drodze, ale też wspinać się i szybko przemieszczać się, na wzór znanego parkoura. Twórcy gry chwalą się, że dopracowują silnik tak, aby całość była możliwie jak najbardziej efektowna.

RPG w widoku pierwszej osoby, parkour z widoku pierwszej osoby. Nieprzebrane tłumy opętanych, a wszystko na wyspie.

The Black Masses - nowa prezentacja filmowa gry RPG [1]

W najnowszym zwiastunie filmowym gry The Black Masses ekipa Brilliant Games Studios prezentuje nowe rozwiązania zastosowane w silników, skupiając się głównie na systemie oświetlenia, czy technice HDR. Jedną z najważniejszych cech gry będzie jednak to, że silnik został zoptymalizowany tak, aby można było zobaczyć nawet ponad 10 tysięcy NPC na ekranie. W grze dość często mamy stykać się z prawdziwymi tłumami zombie, ale nie będziemy musieli mierzyć się z nimi sami, bo w grze przewidziano tryb kooperacji dla czterech osób.

Prace nad grą wciąż trwają, a w zwiastunie twórcy pokazują scenę, w której na jednym ekranie możemy zobaczyć ponad 6000 NPC na raz. Każdy z nich jest generowany niezależnie i każdy niezależnie wpływa na otoczenie (np. poprzez oświetlenie). Według twórców nawet z ponad 6000 NPC na ekranie, płynność animacji to 60 klatek na sekundę. Nie podano jednak na jakim konkretnie sprzęcie taką wartość można uzyskać. Gra, jak już pisałem, pojawić się ma w przyszłym roku. Wiadomo, że na pewno będzie dostępna w wersji dla systemu operacyjnego Windows.

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Tagi:
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 13

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.