Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Take-Two Interactive anulowało niezapowiedzianą grę od studia Hangar 13, na której produkcję wydano już 53 miliony dolarów

Przemysław Banasiak | 04-11-2021 20:00 |

Take-Two Interactive anulowało niezapowiedzianą grę od studia Hangar 13, na której produkcję wydano już 53 miliony dolarów Rynek gier komputerowych, konsolowych oraz mobilnych zyskuje na znaczeniu i wartości z roku na rok. Zwłaszcza w czasach pandemii COVID-19, gdzie wielu z nas pracuje lub uczy się zdalnie, a więc szuka się rozrywki dostępnej w czterech ścianach. Tym samym coraz większe pieniądze są inwestowane w produkcje nowych tytułów, a mowa już o kwotach dziesiątek czy nawet setek milionów dolarów za jedną grę. Nie każda produkcja okazuje się jednak hitem i pozwala na zwrot i/lub zarobienie na niej. Wygląda na to, że Take-Two Interactive nie wierzyło w powodzenie najnowszej gry od studia Hangar 13 i to nawet po wydaniu do tej pory na jej produkcję 53 milionów USD, bowiem projekt został anulowany.

Take-Two Interactive twierdzi, że mimo wysokich ocen i zaliczenia testów wewnętrznych, koszty rozwoju gry Volt w obliczu obecnych "wyzwań branżowych" uczyniły ją "komercyjnie nieopłacalną".

Take-Two Interactive anulowało niezapowiedzianą grę od studia Hangar 13, na której produkcję wydano już 53 miliony dolarów  [1]

Test wydajności Mafia: Definitive Edition - Dobrze zrobiony remake

Wydawca Take-Two Interactive ujawnił wczoraj w rozmowie z inwestorami, że anulowali wart 53 miliony dolarów niezapowiedziany projekt. Zgodnie ze źródłami redakcji Kotaku była to produkcja o nazwie "Volt", za którą odpowiadało studio Hangar 13. Znane z produkcji takich jak niezbyt ciepło przyjęta Mafia III oraz zdecydowanie bardziej doceniona Mafia: Definitive Edition. Volt miał być kooperacyjną grą akcji z widokiem trzecioosobowym oraz w klimatach Destiny, która powstawała od 2017 roku i w tym czasie przeszła sporo zmian. Jej cechą szczególną miała być technologia, która sprawiała, że wrogowie łączą się ze sobą w bardziej wymagających przeciwników. Rozgrywka miała być pełna akcji, z podziałem na role - tank, healer i DPS - oraz dużą ilością przemieszczania się. Tytuł był skrótem od słowa Voltron.

Take-Two Interactive anulowało niezapowiedzianą grę od studia Hangar 13, na której produkcję wydano już 53 miliony dolarów  [2]

Recenzja Mafia III PC - Mamma mia! Ależ to słaba podróba GTA

Anulowanie prac nad grą dotknie niemal 200 pracowników i było dla wszystkich zaskoczeniem. Take-Two Interactive twierdzi jednak, że mimo wysokich ocen i zaliczenia testów wewnętrznych, koszty rozwoju gry w obliczu obecnych "wyzwań branżowych" uczyniły ją "komercyjnie nieopłacalną". Dla porównania całkowity koszt produkcji rodzimego Wiedźmina 3: Dziki gon wynosił 81 milionów dolarów (wraz z marketingiem), zaś Cyberpunk 2077 to 316 milionów dolarów (również licząc z marketingiem). Volt jednak nie jest najdroższą anulowaną grą, tutaj prym wiodą produkcją od Microsoftu jak MMO w świecie Halo czy Fable Legends, których produkcja kosztowała kolejno 108 oraz 81 milionów dolarów.

Źródło: Kotaku
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 42

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.