Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

wirtualna rzeczywistość

Gogle HP VR Reverb z rozdzielczością 4K w cenie 599 dolarów

Gogle HP VR Reverb z rozdzielczością 4K w cenie 599 dolarów

HP oficjalnie zapowiedziało nową wersję swoich gogli VR. Reverb tym razem może zaoferować więcej od konkurencji: obraz 4K (4320x2160 pikseli), co daje 2160x2160 pikseli na jedno oko. Wciąż za mało, by uzyskać krystalicznie czysty obraz (mniej od gogli Primax 8K), ale nieznacznie więcej od Vive Pro (2880x1600 pikseli) i zdecydowanie więcej od Oculusa Go i PlayStation VR. HP Reverb będzie debiutował na rynku już w kwietniu, w cenie 599 dolarów za gogle oraz parę kontrolerów Windows VR. Po HP Windows...

Bezprzewodowe gogle PlayStation VR 2 - Patent zdradza plany Sony

Bezprzewodowe gogle PlayStation VR 2 - Patent zdradza plany Sony

Dobra passa gogli PlayStation VR wyraźnie dała wiatr w żagle Sony, które prawdopodobnie szykuje się już do wprowadzenia na rynek drugiej wersji najpopularniejszego zestawie do oglądania gier z perspektywy wirtualnej rzeczywistości. Patent opublikowany przez Japoński Urząd Patentowy wskazuje jedną, zasadniczą zmianę w konstrukcji gogli: obraz ma być przekazywany bezprzewodowo, za pośrednictwem połączenia radiowego o częstotliwości 60 GHz. Może to być odpowiednik standardu Wi-Fi 802.11ay, umożliwiający...

Nintendo wydało okulary VR. 24 lata po porażce Virtual Boya

Nintendo wydało okulary VR. 24 lata po porażce Virtual Boya

Nintendo zapowiedziało wprowadzenie na rynek oficjalnych okularów do wirtualnej rzeczywistości 24 lata po porażce platformy Virtual Boy. Dużym zaskoczeniem w kwestii nowych gogli jest fakt, że trzeba je własnoręcznie złożyć z części dostępnych w zestawie. Wydanie zestawu VR jest sprzeczne z oficjalnym stanowiskiem Nintendo z początku 2018 roku, w którym to firma zaprzeczała prowadzeniu jakichkolwiek prac nad wirtualną rzeczywistością. Wypowiedź rzecznika prasowego Nintendo nastąpiła po fali pytań,...

Prezes Sony: branża robi postępy w stronę drugiej generacji VR

Prezes Sony: branża robi postępy w stronę drugiej generacji VR

Technologia Virtual Reality cieszy się umiarkowanym sukcesem. Owszem, założenia VR są intrygujące, ale w praktyce rzeczywistość wirtualna jest obarczona dużą dozą problemów. Po pierwsze nie istnieją na rynku headsety, które oferują dużą moc obliczeniową i jednocześnie są całkowicie bezprzewodowe. Po drugie, do korzystania z VR potrzeba sporej ilości miejsca. Po trzecie, nadal brakuje większej ilości tzw. „killer apps”, czyli wysokiej jakości gier AAA, które zlegitymizowałyby to medium....

Patent Sony zdradza nowe funcje kontrolerów PlayStation VRk

Patent Sony zdradza nowe funcje kontrolerów PlayStation VRk

Wciąż raczkująca technologia wirtualnej rzeczywistości, którą ogranicza rozdzielczość obrazu i metody precyzyjnego wykrywania ruchu kontrolerów niebawem może nabrać nowego wiatru w żagle. Zgodnie z informacjami przedstawionymi we wniosku patentowym, złożonym przez Sony – para nowych, bezprzewodowych kontrolerów nieco przypomina Nunchuki Nintendo Wii, rodzaj manipulatorów wyposażonych w analogi obsługiwane kciukami i podtrzymywanych opaską (by ich w ferworze walki nie pogubić razem z kapciami)....

HTC Pro Eye i HTC Cosmos: kolejne gogle rozszerzonej rzeczywistości

HTC Pro Eye i HTC Cosmos: kolejne gogle rozszerzonej rzeczywistości

Pewnie nie tylko mnie dziwi, gdy deweloperzy próbują za wszelką cenę przywrócić świetność dawnych urządzeń, z których już dziś mało kto korzysta. Jeszcze bardziej dziwi gdy twórcy reanimuję swoistego trupa jakim wydają się gogle wirtualnej czy rozszerzonej rzeczywistości. Nie ma co ukrywać: nigdy nie przyjęły się one jakoś szalenie mocno, czy to ze względu na ich cenę, czy też ma skutki uboczne które wywoływały wśród graczy (bóle i zawroty głowy). Jednak firma HTC, która - jak na...

FlixBus uruchomił połączenia z... wirtualną rzeczywistością

FlixBus uruchomił połączenia z... wirtualną rzeczywistością

Chociaż wielu z nas marzy o korzystaniu z szybkiej i wygodnej teleportacji opisywanej w książkach science fiction, to o ile będzie to kiedykolwiek możliwe, to na takie luksusy jeszcze sobie trochę poczekamy. Na nasze szczęście żyjemy w takich czasach, że do wyboru mamy sporo innych środków transportu - prywatne samochody, pociągi, samoloty czy autokary. Ostatnia z metod chociaż przeważnie najtańsza, to również najdłuższa. Jeden z liderów na rynku postanowił jeszcze bardziej uprzyjemnić podróż...

Feelreal - przystawka do gogli VR generująca zapachy

Feelreal - przystawka do gogli VR generująca zapachy

Jeśli chodzi o zapachy i dzisiejsze multimedia, to nasuwają mi się na myśl dwie rzeczy. Tak zwane kina 5D (i wzwyż) oraz primaaprillisowy żart Google'a sprzed lat mówiący, że niebawem wyszukiwarka zaoferuje wąchanie zapachów, wystarczy że np. wpiszemy w "szukajkę" zwrot "czosnek" i powąchamy monitor. Okazuje się jednak, że zapach tego co oglądamy nie musi być jedynie żartem czy rozrywką oferowaną przez kina. Nadchodzi bowiem nowy gadżet, który będzie przystawką do gogli VR (Samsung Gear VR,...

VRgineers proponują zestaw VR za bagatela... 26 000 złotych!

VRgineers proponują zestaw VR za bagatela... 26 000 złotych!

W ostatnich latach możemy kolejny raz być świadkami rozkwitu wirtualnej rzeczywistości. I tym razem wygląda na to, że mowa o poważnym podejściu do tematu. Tematyka VR/MR zaciekawiła bowiem nie tylko entuzjastów, ale również technologicznych gigantów takich jak Microsoft, Facebook, HTC, Samsung, Lenovo czy Sony. Jednak gdy się spojrzy na rynek konsumencki to nie ma szału - ilu z was zna kogoś z własnymi goglami? No właśnie, nadal jest to promil użytkowników. Zwłaszcza w Polsce. Wygląda na to, że...

Nowy headset VR od LG o 6 kamerach i mocno rozwiniętej haptyce

Nowy headset VR od LG o 6 kamerach i mocno rozwiniętej haptyce

Marka LG od lat inwestuje w technologię VR. Firma wypuściła kilka zestawów okularów do rzeczywistości wirtualnej: w 2016 roku firma wydała 360 VR, ale nie odniosły one wielkiego sukcesu. Następnie poszukiwano współpracy z Valve, ale prototyp kolejnego headsetu nigdy nie został oficjalnie wprowadzony. W międzyczasie firma LG znalazła partnera w Google. Na początku tego roku obie firmy pokazały prototyp headsetu VR o wysokiej rozdzielczości. Niedawno opublikowany patent pokazuje, że firma LG bada także...

SteamVR - Nowa funkcja dla posiadaczy słabszych komptuterów

SteamVR - Nowa funkcja dla posiadaczy słabszych komptuterów

Wirtualna rzeczywistość to wbrew pozorom żadna nowinka - pierwsze konsumenckie podchody robione były już w 1995 roku przez Nintendo za sprawą Virtual Boya. Temat ten co jakiś czas powraca jak bumerang, a problemy zdają wydawać identyczne jak przed laty. Gogle, czujniki i kontrolery VR są stosunkowo drogie, zawartość (gry, filmy) odstaje od standardowej konkurencji, a dodatkowo całość albo nie powala oprawą graficzną, albo wymaga istnego, drogiego kombajnu do napędzenia. Steam postanowił walczyć z...

Google patentuje zmotoryzowane buty do wirtualnej rzeczywistości

Google patentuje zmotoryzowane buty do wirtualnej rzeczywistości

Google pracuje nad obuwiem osadzonym na kołach napędzanych silnikami elektrycznymi, które obracają się, aby powstrzymać gracza przed dotarciem do fizycznych granic rzeczywistości wirtualnej. Brzmi interesująco? Patent został złożony w maju tego roku i opublikowany w połowie listopada. Rozwiązanie nazywa się Augmented / Virtual Reality Footwear co przetłumaczyć możemy jako obuwie do rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. W dokumencie nazywa się je roboczo motorized footwear czyli obuwiem zmotoryzowanym....

Ekrany grafenowe idealne do VR. Odświeżanie 400 Hz i 2500 ppi

Ekrany grafenowe idealne do VR. Odświeżanie 400 Hz i 2500 ppi

Elektronika towarzyszy nam w już niemal w każdej dziedzinie życia. Nic więc dziwnego, że istnieje ogromne zapotrzebowanie na wyświetlacze o wyższej rozdzielczości, liczbie klatek na sekundę i efektywności energetycznej. Współpraca naukowców z SCALE Nanotech, Graphenea i TU Delft pozwoliła wykorzystać grafen do stworzenia wyświetlaczy, które działają szybciej i znacznie o wiele lepiej niż istniejące technologie. "Grafen jest wszechstronnym materiałem o doskonałych właściwościach mechanicznych,...

W Nintendo Switch znaleziono ukryty moduł dedykowany VR

W Nintendo Switch znaleziono ukryty moduł dedykowany VR

Z początkiem tego roku twórcy Nintendo Switch zapewniali (m.in. na łamach francuskiego portalu Les Numèriques oraz amerykańskiego Siliconera), że firma nie planuje wprowadzania dla konsolki modułu VR, a także że nie przewiduje grania w 4K. Wygląda jednak na to, że Nintendo mogło od tamtego momentu zmienić plan na rozwój - przynajmniej jeśli chodzi o wirtualną rzeczywistość. Skąd tak daleko idące wnioski? Jeden z użytkowników Twittera, random666_KYS podzielił się informacją o tym, że natknął...

HoloSuit - Sfinansowano zbiórkę na pełny kombinezon VR

HoloSuit - Sfinansowano zbiórkę na pełny kombinezon VR

Chociaż rynek VR w ostatnich latach kolejny raz przeżywa rozkwit i wygląda dla wielu fanów nowych technologii bardzo pociągająco, to trzeba powiedzieć obiektywnie, że nadal znajduje się w powijakach. Dostępnym aktualnie na rynku rozwiązaniom można wiele zarzucić - widoczna siatka pikseli, stosunkowo niskie częstotliwości odświeżania obrazu, plątanina kabli czy ograniczone możliwości śledzenia ciała. Inżynierowie i zapaleńcy z całego świata próbują jednak z tym oczywiście walczyć. Jedną...

Microsoft SharePoint Spaces - VR jak w Raporcie Mniejszości

Microsoft SharePoint Spaces - VR jak w Raporcie Mniejszości

Microsoft SharePoint to powołana do życia w 2001 roku platforma aplikacji webowych, zaprojektowana z myślą o wspieraniu zarządzania, publikacji oraz manipulacji informacjami pomiędzy użytkownikami w sieci korporacyjnej. Microsoft co jakiś czas rewiduje działanie platformy, by ta mogła lepiej konkurować z takimi aplikacjami jak Dropbox, Slack czy Box. Konkurencja nie miała by prawa bytu, gdyby SharePoint nie oferował trzymania danych w chmurze, jednak gigant nie planuje poprzestać na tej technologii i zmierza...

Oculus Half Dome - Prototyp gogli VR z ruchomymi ekranami

Oculus Half Dome - Prototyp gogli VR z ruchomymi ekranami

Chociaż wirtualna rzeczywistość to nadal zdecydowana nisza, to tkwi w niej ogromny potencjał do zarobku. Zarówno w segmencie konsumencko-rozrywkowym, jak i korporacyjno-biznesowym. Nikogo więc nie dziwi, że kolejne firmy próbują zagarnąć dla siebie kawałek tortu, a starzy gracze ciągle pracują nad nowymi rozwiązaniami by nadal znajdować się na podium. Jednym z nich jest Oculus należący do Facebooka, który pokazał właśnie nowy prototyp swoich gogli. Projekt Half Dome skupił się na wyświetlanym...

Pimax 8K - Gogle VR 2 x 4K zaliczają kolejne opóźnienie

Pimax 8K - Gogle VR 2 x 4K zaliczają kolejne opóźnienie

Chociaż wirtualna rzeczywistość nie zdobyła jeszcze domów wszystkich zwykłych Kowalskich i Nowaków, to ma się całkiem dobrze. Zapaleńcy mają swoje strony i fora, co i rusz pojawiają się kolejne gry, filmy i inne aplikacje, a największe firmy jak Oculus czy HTC pracują nad nowszymi modelami swoich gogli. W zeszłym roku uwagę środowiska VR przykuły gogle Pimax 8K, które według zapowiedzi na platformie zbiórkowej Kickstarter miały być najbardziej rozwiniętą technologicznie propozycją na rynku....

Microsoft Research Project Zanzibar, czyli interaktywna mata

Microsoft Research Project Zanzibar, czyli interaktywna mata

Odczytuje nacisk, rozpoznaje urządzenia wyposażone w NFC, potrafi także rozpoznawać gesty i położenie obiektów umieszczonych na niej – wśród wielu zaskakujących projektów wychodzących z Microsoft Research – urządzenie nazwane po prostu Project Zanzibar ma szanse stać się intrygującym interfejsem, swoistym rodzajem pomostu pomiędzy naszą rzeczywistością a rzeczywistością wirtualną. I nie jest to kolejna mata do DDR, gdyby ktokolwiek dociekał. Raczej ciekawe, przyszłościowe rozwiązanie,...

HTC Vive Pro - znamy wymagania sprzętowe dopakowanego VR

HTC Vive Pro - znamy wymagania sprzętowe dopakowanego VR

HTC Vive to były jedne z pierwszych gogli rzeczywistości wirtualnej, które zostały wprowadzone do sprzedaży. Charakteryzują się całkiem sporą immersją i bardzo ciekawym doświadczeniem grania w VR. W styczniu, podczas targów CES w Las Vegas, tajwańska firma oficjalnie ujawniła projekt o nazwie HTC Vive Pro, które są bardziej dopakowaną i usprawnioną wersją poprzednika. Kilka dni temu poznaliśmy konkretną datę premiery oraz cenę - za headset przyjdzie nam zapłacić 879 euro (około 3700 złotych)....

Gracze do wirtualnej rzeczywistości wybierają sprzęt Intel i NVIDIA

Gracze do wirtualnej rzeczywistości wybierają sprzęt Intel i NVIDIA

Od wielu, wielu lat w komputerowym świecie na forach, stronach i sklepowych komentarzach prowadzone zawsze są dwie wojny - AMD kontra Intel oraz AMD versus NVIDIA. Który produkt jest wydajniejszy w grach? Który w zastosowaniach profesjonalnych? Ten starzeje się lepiej! A ten ma lepsze wsparcie zaraz po premierze! Ten jest chłodniejszy! Ten zużywa mniej mocy! I tak dalej, i tak dalej - często w bardziej niecenzuralnej formie. Ale czy zastanawialiście się kiedyś jak to wygląda na rynku wirtualnej rzeczywistości?...

HTC Vive Pro - Znamy datę premiery i cenę. Będzie drogo!

HTC Vive Pro - Znamy datę premiery i cenę. Będzie drogo!

Chociaż obecnie nadal trudno zaliczyć wirtualną rzeczywistość do popularnych domowych rozrywek, to jest zdecydowanie lepiej niż przy ostatniej fali VRu w okolicach lat 90. Trudno się temu dziwić, patrząc jak wielkiego postępu dokonano w technologii użytkowej. Wymieniając najpopularniejsze rozwiązania zdecydowanie można ograniczyć się do trzech pozycji - PlayStation VR, Oculus Rift oraz HTC Vive. Zgodnie z zapowiedziami na targach CES 2018 ostatnie z wymienionych gogli już niedługo miały doczekać...

Gogle VR Oculus Rift są trochę popularniejsze od HTC Vive

Gogle VR Oculus Rift są trochę popularniejsze od HTC Vive

Wielu z nas nadal marzy o technologiach, które widzieliśmy w książkach, komiksach, filmach i serialach z gatunku science fiction. Miecze świetlne, bronie laserowe, cyborgi, cofanie się w czasie, latające auta, teleportacja czy podróż na inne planety. Zdecydowanie przyjdzie nam na to jeszcze trochę poczekać, acz drobniejsze smakołyki dostępne są już dziś. Mowa chociażby o wirtualnej rzeczywistości, która co prawda nadal raczkuje i nie jest nazbyt popularna, to dostępna dla każdego chętnego Kowalskiego....

Wideo: Tak wyglądały atrakcje od Intela na IEM 2018

Wideo: Tak wyglądały atrakcje od Intela na IEM 2018

Wszystko co dobre w końcu dobiega końca, nie inaczej sprawa ma się z e-sportowym turniejem w postaci Intel Extreme Masters 2018 w Katowicach. Większość meczy już za nami, odwiedzający powoli zbierają się do domów, a wystawcy zaczynają składać swoje stanowiska. To świetna pora na podsumowanie atrakcji, które przygotowali dla nas Niebiescy. Jak co roku największy nacisk położono na elementach silnie związanych z wirtualną rzeczywistością, oryginalnie zmodyfikowanych komputerach oraz ostatnich nowinkach...

Logitech opracował wirtualną klawiaturę do gogli VR

Logitech opracował wirtualną klawiaturę do gogli VR

Jak na razie trudno wyobrazić sobie wykorzystanie gogli VR do kilkugodzinnej pracy nad projektami i dokumentami. Niska rozdzielczość stanowi podstawową przeszkodę. Z drugiej strony wirtualna rzeczywistość daje nam szerokie pole do popisu, tak jak w Tilt Brush, gdzie jedynym ograniczeniem w malowaniu jest nasza wyobraźnia przestrzenna. Jednym z najczęściej spotykanych problemów z goglami jest to, że po ich nałożeniu na głowę trudno odnaleźć w rzeczywistej przestrzeni kontroler bez asysty kolegi. Firma...

Co mają wspólnego koty, muzyka disco i tworzenie gier VR?

Co mają wspólnego koty, muzyka disco i tworzenie gier VR?

Co mają ze sobą wspólnego VR i koty? Niewątpliwie to para zawsze chwytliwych tematów - większość internautów (o dziwo) chętnie ogląda kolejne memy z kotami, a o wirtualnej rzeczywistości uwielbiamy gadać, nawet jeśli jedyne gogle jakie nosiliśmy, to te występujące w parze z nartami. Tym razem sprawa jest jednak całkowicie poważna. Warszawski lokal Disco:VR organizuje w dniach 4 i 5 listopada 2017 roku pierwszy w Polsce game jam VR. Zamiast opłaty za wstęp wystarczy… dostarczyć paczkę karmy dla...

ASUS wraz z Microsoftem przedstawiają gogle Mixed Reality

ASUS wraz z Microsoftem przedstawiają gogle Mixed Reality

Podchody do wirtualnej rzeczywistości robione były już w 1995 roku, ale niestety idea Virtual Boya od Nintendo stanowczo wyprzedzała swoje czasy. Po latach jednak technologia poszła naprzód, a my ponownie możemy oglądać próby różnych producentów w kwestii VR, AR oraz MR. Opinie branży są zgodne - tym razem nawet jeśli nie wejdzie to do mainstreamu, to nie ma mowy o całkowitym zaniku. Dzisiaj skupimy się na sprzęcie, który oglądać możemy na berlińskich targach IFA 2017. ASUS wraz z Microsoftem...

Gigabyte Aorus AC300W - Obudowa z VR Link oraz RGB LED

Gigabyte Aorus AC300W - Obudowa z VR Link oraz RGB LED

Czy wirtualna rzeczywistość to już technologia obecna w każdym domu? Bynajmniej, nadal jest zbyt drogo, wymagania są spore, a całość nie do końca dopracowana. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by dorzucić złącze HDMI na panel I/O obudowy i chwalić się producentom zgodnością ich produktu z VR. Tak postanowił zrobić Gigabyte w swojej najnowszej obudowie Gigabyte Aorus AC300W. Prócz tego ta dwukomorowa konstrukcja Mid Tower wyposażona została w akrylowy panel boczny w formie okna, "modne" i liczne...

HP zaprezentował nowe pomysły związane z technologią VR

HP zaprezentował nowe pomysły związane z technologią VR

Dziedzina wirtualnej rzeczywistości (VR) w ostatnich latach nabrała całkiem niezłego rozpędu. Na komputerach stacjonarnych oraz wydajnych laptopach można już od dłuższego czasu bawić się przy użyciu gogli HTC Vive bądź Oculus Rift. Zresztą nawet na konsoli PlayStation 4 tematyka nabrała rozpędu po premierze PlayStation VR. Podczas konferencji SIGGRAPH, która miała niedawno miejsce w Los Angeles, firma HP zaprezentowała trzy rozwiązania mające być dla producenta fundamentem pod rozwój wirtualnej...

Samsung Gear VR - dobry wstęp do wirtualnej rzeczywistości

Samsung Gear VR - dobry wstęp do wirtualnej rzeczywistości

Nikogo raczej nie dziwni fakt, że w redakcji PurePC dostarczane jest i odbierane od kilku do kilkunastu paczek dziennie, a z prawie wszystkimi kurierami jesteśmy już dawno na „ty”. Ostatnio jednak dotarła do nas przesyłka ciekawa nie tylko ze względu naszej fascynacji nowymi technologiami, a również ładunku emocjonalnego, który jest z nią związany. Jesteście zaintrygowani? Chodzi o produkt Samsunga. Będąc bardziej precyzyjnym to o zestaw Gear VR. Polski oddział dobrze znanego u nas czebola zdecydował...

Oficjalna impreza dla fanów Pokémon Go okazała się porażką

Oficjalna impreza dla fanów Pokémon Go okazała się porażką

Kilka dni temu miejsce miało pierwsze oficjalne wydarzenie dla fanów gry Pokémon Go wydanej w lipcu ubiegłego roku. Imprezie mającej odbyć się w chicagowskim parku postawiono jako główny cel zgromadzenie w jednym miejscu graczy i spełnienie wreszcie złożonych przez Niantic Labs przy premierze obietnic. Ludzie ze smartfonami w dłoniach czekali głównie na wprowadzenie legendarnych Pokemonów oraz grupowych rajdów. W zamian jednak otrzymali istny przykład fuszerki, który przejawiał się w szeregu uchybień...

Gigabyte AORUS GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition

Gigabyte AORUS GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition

Obecna sytuacja na rynku kart graficznych jest jaka jest, a wszystko to za sprawką górników kryptowalut. Mimo wszystko nie zmienia to faktu, że jeszcze przez jakiś czas NVIDIA będzie zajmowała tron pod względem wydajności w przypadku układów skierowanych do przeciętnego Kowalskiego. Nic więc dziwnego, że partnerzy tacy jak ASUS, MSI, Gigabyte i inni nadal majstrują przy Pascalach. W przypadku ostatniej z wymienionych firm efektem długiej pracy jest zapowiadany jakiś czas temu, opisywany na PurePC model...

Z wizytą w studiu SUPERHOT Team. Rozmowa o fantomatyce

Z wizytą w studiu SUPERHOT Team. Rozmowa o fantomatyce

Wirtualna rzeczywistość jest czymś, co pociąga wielu i trudno się temu dziwić. Wygodne gogle, zabawnie wyglądające kontrolery, odpowiednio wydajny komputer i… bach! Przenosimy się do zupełnie obcej przestrzeni, a rozgrywka odbywa się na innej płaszczyźnie z dużo większym poziomem immersji. VR jednak wcale nie jest czymś nowym, a pierwsze podejścia do niego miały miejsce na długo przed narodzinami części z naszych czytelników. Mowa chociażby o Virtual Boyu w wykonaniu Nintendo z 1995 roku. Nic...

AMD kupuje firmę zajmującą się techonologią VR

AMD kupuje firmę zajmującą się techonologią VR

Jedni w wirtualnej rzeczywistości doszukują się przyszłości gamingu. Argumentują, że jeśli ktoś raz założy gogle na głowę, to już nie zrezygnuje z dodatkowego stopnia immersji, który wnoszą do rozgrywki. Po drugiej stronie barykady znajdziemy sceptyków, którzy w nowej technologii widzą jedynie przemijający trend i wskazują na podobieństwa do minionej ery domowego 3D z przełomu dekad. Kto ma rację? Nie wiemy (czyt. "nie umiemy w redakcji wypracować wspólnego stanowiska"). Faktem jednak jest,...

Poznajcie nowości od Samsunga: DeX, Bixby, Gear VR i Gear 360

Poznajcie nowości od Samsunga: DeX, Bixby, Gear VR i Gear 360

Dzisiejszego wieczora wreszcie poznaliśmy najnowszą generację flagowych smartfonów od Samsunga, czyli modele Galaxy S8 i S8+. Nowe telefony robią olbrzymie wrażenie, nawet jeśli większość ich specyfikacji była już od dobrych kilku tygodni doskonale znana. Dzisiejsze wydarzenie w Nowym Jorku i Londynie to jednak nie tylko nowe flagowce. To także cały zestaw towarzyszących im akcesoriów oraz usług, które również mają pomóc S8 i S8+ w osiągnięciu sukcesu. W końcu sama specyfikacja to nie wszystko;...

Intel: Nadchodzi złota era Wirtualnej Rzeczywistości

Intel: Nadchodzi złota era Wirtualnej Rzeczywistości

Intel Extreme Masters 2017, które odbywało się w katowickim Spodku jest już za nami. Chociaż impreza kojarzy się głównie z finałami e-sportowymi w grach takich jak League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive czy Heroes of the Storm, to na Śląsku można było również odwiedzić Intel Expo, czyli wystawę największych firm i producentów z Polski i świata. My zaś, wraz z kilkoma przedstawicielami innych redakcji byliśmy również zaproszeni na zamkniętą dyskusję w akademickim stylu, czyli tak...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.