urządzenie ubieralne
Test smartwatcha Samsung Galaxy Watch3 - fitness na bogato

Minął już rok od momentu gdy testowałam smartwatch Samsung Galaxy Watch Active. Choć był to smartzegarek wykonany z dbałością o szczegóły (a przy tym nieprzesadnie drogi), to dwa największe problemy, o których pamiętam do dziś sprawiły, że nie przekonałam się do niego na 100 procent. Mowa o rejestrowaniu dziwnie pościnanych (kanciastych) tras ze spacerów czy biegów, a także o baardzo przeciętnej wytrzymałości na pojedynczym ładowaniu baterii. Watch Active cechował się przy tym fabrycznie...
Na jakie funkcje zwrócić uwagę kupując smartwatch / smartband?

Wearables, czyli urządzenia ubieralne to według analityków nieuchronna przyszłość, nieodłączny element nieodległej codzienności. Zdaniem niektórych mają one docelowo przejąć wszystkie zadania smartfonów stając się kolejnym, naturalnym ogniwem łańcucha na drodze do urządzeń coraz bardziej zespolonych z ludzkim ciałem, to jest do urządzeń zwanych dziś jako biochipy czy szerzej rozumiane biowszczepy. Wszystko to jednak brzmi bardzo futurystycznie i nie ma co brnąć w przyszłość zwłaszcza,...
Wzrasta zainteresowanie smartwatchami w grupie wiekowej 55+

Dość niezmiennie uważa się, że nowoczesne technologie to świat ludzi przeważnie młodych. Producenci urządzeń ubieralnych jak smartwatche i smartbandy zauważają jednak, że zainteresowanie właśnie tymi gadżetami ma miejsce w dość niespodziewanej grupie wiekowej odbiorców. Obecnie coraz więcej ludzi (nie tylko młodych) kupuje inteligentne zegarki, a według badań firmy eMarketer liczba osób używających inteligentnych, ubieralnych urządzeń ma wzrosnąć nawet o 9% w przyszłym roku. Ale co chyba...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p