unreal engine 5.2
NVIDIA DLSS – przygotowano nowy zestaw ustawień dla Unreal Engine 5.2, który będą mogli wykorzystać deweloperzy gier
Technika NVIDIA DLSS to rozwiązanie, które pozwala znacząco zwiększyć liczbę FPS-ów w grach ją obsługujących. Deweloperzy mają dostęp do znacznie szerszej możliwości jej konfiguracji niż użytkownicy końcowi. Wykorzystanie techniki opiera się na pewnych predefiniowanych zestawach ustawień, które twórcy mają do dyspozycji na etapie procesu produkcji. Według najnowszych informacji, do Unreal Engine 5.2 ma trafić zupełnie nowy zestaw opatrzony literą G.
The Legend of Zelda: Ocarina Of Time - remake tworzony przez fana serii na silniku Unreal Engine 5 prezentuje się naprawdę świetnie
Czasami bardzo ubolewamy nad tym, że uwielbiane przez nas serie gier zdążyły się już na tyle zestarzeć, że oprawa graficzna nie należy do najprzyjemniejszych. Często producent zapomina o swoich dawnych tytułach i skupia się bardziej na tworzeniu czegoś nowego. Na całe szczęście istnieją zagorzali fani gier, którzy gotowi są stworzyć grę od nowa, aby tylko znowu nabrała swojego pierwotnego blasku. Tytułowa odsłona Zeldy, tworzona jest właśnie na silniku Unreal Engine 5.2.
Unreal Engine 5.2 - na GDC 2023 pokazano demo technologiczne najnowszej wersji silnika graficznego
Na trwającym obecnie wydarzeniu GDC 2023 (Game Developers Conference) przedsiębiorstwo Epic Games pokazało demo technologiczne nowej wersji Unreal Engine oznaczone jako 5.2. Skupiono się w nim głównie na oddziaływaniu poszczególnych elementów gry na siebie, realistycznej symulacji wody czy też funkcjach związanych ze światami generowanymi proceduralnie. Trzeba przyznać, że pokaz robi naprawdę dobre wrażenie. I to nie tylko wizualne.
Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5
NVIDIA DLSS 3 zadebiutowała w zeszłym roku, wraz z wprowadzeniem pierwszych kart graficznych GeForce RTX 4000. Obecnie dostępna jest dla trzech desktopowych kart: GeForce RTX 4090, GeForce RTX 4080 oraz GeForce RTX 4070 Ti, a także nowej generacji notebooków z układami GeForce RTX 4000 Laptop GPU. W ostatnich miesiącach kolejne produkcje zyskiwały wsparcie dla DLSS Super Resolution, Frame Generation oraz Reflex - wszystkie trzy elementy są częścią techniki znanej jako DLSS 3. Do takich gier jak Cyberpunk...

























Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku