symulatory kosmiczne
Recenzje Star Wars Squadrons – całkiem udany współczesny X-Wing
Już jutro odbędzie się oficjalna premiera gry Star Wars Squadrons. Fani takich symulatorów kosmicznych jak Star Wars: X-Wing czy TIE Fighter długo czekali na współczesną produkcję, która choć trochę zbliży się do poziomu jakości tych kultowych pozycji. Od siedmiu lat licencja na gwiezdnowojenne gry jest w rękach firmy Electronic Arts, ale do tej pory otrzymaliśmy jednie dwie, rozczarowujące pod różnymi względami odsłony Star Wars Battlefront i nieźle przyjętego Star Wars Jedi: Fallen Order. Ten...
Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe
Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj w nocy podczas konferencji EA Play Live pokazano pierwszy, kilkuminutowy gameplay z zaanonsowanej kilka dni temu gry Star Wars Squadrons. Zawarto w nim zarówno sceny z kampanii fabularnej, jak i fragmenty pojedynków online (które będą odbywać się w trybie 5 vs 5 graczy), wraz z ich krótkim przedstawieniem. Akcję będziemy obserwować wyłącznie z kokpitu, a w grze nie będzie żadnych zbędnych elementów interfejsu – wszelkie informacje, np. o polu siłowym i uszkodzeniach,...
Star Wars Squadrons na pierwszym zwiastunie. Premiera w 2020
Od czasu przejęcia przez EA licencji na gry Star Wars minęło już siedem lat. 10-letnia wyłączność, jaką zaoferowała firma Disney „Elektronikom”, zmierza ku końcowi. Jeśli chodzi o duże produkcje, to przez ten okres otrzymaliśmy zaledwie dwie odsłony serii Star Wars Battlefront, o których opinie są dość mieszane, oraz ubiegłoroczną, ciepło przyjętą grę akcji Star Wars Jedi: Fallen Order. W tym roku lista ta powiększy się o dość niespodziewany tytuł. Star Wars Squadrons, bo o nim mowa,...
25 lat X-Winga - Krótka historia kosmicznych symulatorów
Gwiezdne wojny to jedna z największych marek wykreowanych przez kino. Cokolwiek z przylepionym logo Star Wars da się sprzedać z zawyżoną ceną. Może jednak jesteśmy na swój sposób marzycielami, którzy doceniają jasne i ciemne strony mocy oraz brutalną siłę mieczy świetlnych i laserów X-Winga. Faktyczne gry komputerowe towarzyszyły filmowym przygodom bohaterów Gwiezdnych wojen niemal od samego początku. Epizod IV debiutował na ekranach automatów arcade, konsol do gier i komputerów już w 1983 roku,...
Apple celowo spowalnia iPhone'y, choć nikogo o tym nie informuje. System iOS 18 ogranicza wydajność i odświeżanie ekranu
Elon Musk przedstawia transport przyszłości. Tesla Cybercab i Robovan to autonomiczne pojazdy o oryginalnym wyglądzie
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X i Ryzen 9 9900X z AGESA 1.2.0.2. Jest wzrost wydajności po redukcji opóźnień między CCD?
NVIDIA GeForce RTX 5070 oraz GeForce RTX 5060 - kolejne karty graficzne Blackwell z premierą blisko siebie
AMD Fluid Motion Frames 2 - generator klatek już oficjalnie. Stabilna wersja dostępna w AMD Software: Adrenalin Edition