Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

SuperData

Cyberpunk 2077 patch 1.1 poprawiający stabilność już jest. Gra okazała się najlepiej sprzedającą się cyfrowo grą w historii

Cyberpunk 2077 patch 1.1 poprawiający stabilność już jest. Gra okazała się najlepiej sprzedającą się cyfrowo grą w historii

Zgodnie ze złożoną przez polskie studio CD Projekt RED obietnicą, wczoraj wieczorem wyszła nowa, obszerna aktualizacja do gry Cyberpunk 2077 (patch 1.1). Jest ona dostępna do pobrania na PC (Steam i GOG), Google Stadia, Xboksach One i Series X/S oraz PlayStation 4 i PS5. Ilość danych do pobrania różni się na poszczególnych platformach (najmniej, ok. 1 GB, na GOG.com, a najwięcej, bo ponad 16 GB, na konsolach). Opublikowana łatka jest pierwszą z dwóch zapowiedzianych przez studio aktualizacji, które...

Czy targi E3 są potrzebne? Wydawcy gier AAA radzą sobie bez nich

Czy targi E3 są potrzebne? Wydawcy gier AAA radzą sobie bez nich

Zajmująca się badaniem rynku elektronicznej rozrywki firma analityczna SuperData, należąca do spółki Nielsen, przeprowadziła analizę, z której wynika, że oficjalne transmisje z takich pokazów, jak Ubisoft Forward czy PlayStation 5 The Future of Gaming, cieszyły się większym zainteresowaniem graczy niż konferencje w ramach E3 w Los Angeles. Udostępnione statystyki pokazują, że wydawcom gier AAA nie są potrzebne żadne targi, by przykuć uwagę i robić szum wokół swoich tytułów. Inaczej sprawa...

Raport z rynku gier: w lipcu gracze wydali 8,2 mld dolarów

Raport z rynku gier: w lipcu gracze wydali 8,2 mld dolarów

Według raportu opublikowanego przez serwis SuperData Resarch w lipcu tego roku cyfrowa dystrybucji gier na całym świecie przyniosła przychody na poziomie 8,2 miliarda dolarów. Sprzedaż gier w tej formie jest wyższa niż w zeszłym roku, odnotowano 3-procentowy wzrost. Głównym źródłem przychodów są konsole, najsłabszy segment rynku gier stanowią komputery (spadek o 14% rok do roku). Pomimo rosnącej liczby graczy spadają również przychody z Overwatcha. Lipiec okazał się za to najlepszym miesiącem...

Jak wyglądał rynek gier w 2017 roku od strony finansowej?

Jak wyglądał rynek gier w 2017 roku od strony finansowej?

Koniec i początek każdego roku są idealnym czasem na wszelkiego rodzaju podsumowania. Firmy analityczne na całym świecie mają w tym okresie bardzo dużo pracy. Nie inaczej jest w przypadku SuperData, które opublikowało raport podsumowujący miniony rok w branży gier komputerowych. Opublikowany dokument skupia się na cyfrowej dystrybucji oraz interaktywnych mediach. Możemy dowiedzieć się z niego wielu interesujących informacji, między innymi tego, że minione 12 miesięcy były najlepszymi w historii tej...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.