Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

streamowanie gier

Google Stadia zużyje 1 TB danych w 65 godzin

Google Stadia zużyje 1 TB danych w 65 godzin

Jesteśmy świadomi, że może macie już dość newsów na temat platformy streamingu gier, jaką jest Google Stadia, ale - parafrazując słowa mediów dla mniej wymagających użytkowników - musicie to zobaczyć! Wracając do poważnego tonu (choć trudno tu o pozostanie zupełnie poważnym), okazuje się, że wspomniana usługa będzie w stanie "połknąć" aż 1 TB danych w 65 godzin rozgrywki. Dla graczy cieszących się połączeniami bez limitu, a zwłaszcza połączeniami światłowodowymi, nie będzie to...

Google Stadia bez tajemnic - cena, premiera, wymagania i gry

Google Stadia bez tajemnic - cena, premiera, wymagania i gry

Dotąd o Google Stadia wiadomo było niewiele. Ot strzępki informacji dotyczące tego, jak usługa będzie działać oraz z jakich serwerów Google będziemy korzystać, aby "grać strumieniowo". Wczoraj kurtyna niepewności opadła, a Google podało wszelkie możliwe szczegóły dotyczące nadchodzącej platformy. Jak było wiadomo już wcześniej, Google Stadia nie pojawi się póki co w Polsce (ale mówi się, że w 2020 dostąpimy już tego "zaszczytu"). Zdradzono też ceny abonamentu, jego szczegóły (te mogą...

Google Stadia: Streaming gier skazany na sukces czy może porażkę?

Google Stadia: Streaming gier skazany na sukces czy może porażkę?

Google Stadia, czyli serwis, który umożliwi streamowanie gier z serwerów usługodawcy wprost na nasze urządzenie (komputer, smartfon), został oficjalnie zapowiedziany podczas GDC 2019. I chociaż podobnych usług w Internecie jest już kilka (GeForce NOW, Jump, Parsec, Shadow), to wciąż jest to obszar, który nie został wystarczająco rozwinięty i zagospodarowany. Google uruchamiając Stadia, będzie miał więc spore pole do popisu. O ile oczywiście firma nie porwała się z motyką na księżyc. Zarówno...

Nowe konsole mocniejsze, niż platforma Stadia - wojenki ciąg dalszy

Nowe konsole mocniejsze, niż platforma Stadia - wojenki ciąg dalszy

Kilka newsów wcześniej pisaliśmy, jak Phil Harrison, który szefuje projektowi Google Stadia stwierdził, że usługa jego firmy ma przewagę nad konwencjonalnym hardware’em, choć nie sprecyzował, czy ma na myśli same konsole, czy też dodatkowo pecety. Pominął w wypowiedzi naturalnie sporną kwestię opóźnień, opierając się jedynie na potencjalnych zaletach, jak możliwość zwiększenia złożoności światów, czy liczby bohaterów pobocznych w grach. Udać ma się to jednak tylko wtedy, gdy Stadia...

Google Stadia: Analityk z IDC przewiduje cenę i ofertę abonamentu

Google Stadia: Analityk z IDC przewiduje cenę i ofertę abonamentu

Od momentu zapowiedzenia usługi Google Stadia podczas minionego eventu GDC, w sieci pojawiło się sporo zamieszania. Dotyczyło m.in. wątpliwości związanych z opóźnieniami, które wygeneruje takie granie w chmurze, ale także z wyceną abonamentu wspomnianego serwisu. Perspektywa usługi strumieniowania gier opartej na chmurze, która może bezproblemowo działać na tabletach, przeglądarkach jak i telewizorach, dotąd wydawała się marzeniem nie do zrealizowania. Ale chociaż obecnie wciąż brakuje wielu...

Google Stadia - specyfikacja peceta do strumieniowania gier

Google Stadia - specyfikacja peceta do strumieniowania gier

Podczas GDC 2019 Google ujawniło Google Stadia, nową usługę przesyłania strumieniowego, która ułatwi granie w nowe, wysokiej jakości gry bez potrzeby posiadania mocarnego peceta. Podczas gdy oryginalna prezentacja pozostawiła wciąż wiele pytań, z każdą godziną wychodzi coraz więcej informacji dotyczących tej technologii strumieniowania. Najnowsze wieści dotyczą podzespołów komputera, z którego będziemy wirtualnie korzystać. Padło również kilka zdań o opóźnieniach oraz jeszcze więcej informacji...

Google Stadia - streamowanie gier w przeglądarce w 4K i 60 FPS

Google Stadia - streamowanie gier w przeglądarce w 4K i 60 FPS

Podczas dzisiejszej konferencji GDC w San Francisco, Google ujawnił swój nowy projekt streamingu gier, który - trzeba przyznać - nie był jakoś mocno ukrywany przed światem. Krążyły o nim plotki i legendy, ale dopiero teraz w stu procentach wiemy, czym będzie. A będzie niczym innym jak możliwością grania w gry przy pomocy wyłącznie przeglądarki internetowej, na zasadzie jak odbywało się to w testach o nazwie Project Stream, w ubiegłym roku. Bez ściągania, w 4K, w 60 klatkach na sekundę, bez znaczenia...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.