Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

streaming gier

EA testuje serwis streamingu gier, wierzy w przyszłość technologii

EA testuje serwis streamingu gier, wierzy w przyszłość technologii

Google Stadia zaliczyło niedawno falstart, debiutując z wieloma problemami technicznymi, które na pewno dały cenną lekcję pokory amerykańskiemu gigantowi. Nie zniechęca to jednak konkurencji, do której zalicza się Microsoft i inni. Wiadomo było, że od jakiegoś czasu nad własnymi rozwiązaniami i technologiami do strumieniowania gier pracowały Bethesda oraz Electronic Arts. Ta z drugich firm już testuje własną usługę, która roboczo zwie się Project Atlas. Ken Moss, dyrektor ds. technologii w EA,...

Project xCloud otrzyma gry na wyłączność i hardware Xbox Scarlett

Project xCloud otrzyma gry na wyłączność i hardware Xbox Scarlett

Podczas gdy Google Stadia przeżywa szereg uniedogodnień technicznych, które w dyplomatyczny sposób ujmując – nie pozwala rozwinąć skrzydeł usłudze – Microsoft sobie czeka. Czeka, bo ma zbyt dobrą infrastrukturę (i innych, w tym Sony – w garści), aby pozwolić sobie na wizerunkowy cios, jaki teraz niewątpliwie ponosi Google. Jak wynikło z niedawnego wywiadu przy okazji wydarzenia X019 w Londynie, poza dostarczeniem znanych już z konsoli czy PC gier w formie strumieniowania, Microsoft planuje także...

Amazon zamierza konkurować z Google Stadia i Microsoft xCloud

Amazon zamierza konkurować z Google Stadia i Microsoft xCloud

Google może i napotkało niemałe problemy wraz ze startem usługi Google Stadia, nie znaczy to jednak, że gigant odpuści ów projekt. Wielcy gracze technologiczni tego świata prześcigają się nie tylko na polu konsol czy innych urządzeń, ale także w kwestii usług. Nikt nie chce więc zostać w tyle, będąc w przyszłości marną podróbką konkretnego prekursora. Każdy chce być pierwszy, a już przynajmniej lepszy. W wyścigu (także o jakość i funkcjonalność), w którym póki co bierze udział spółka...

Google Stadia nie potrafi dostarczyć obiecanego UltraHD 4K w grach

Google Stadia nie potrafi dostarczyć obiecanego UltraHD 4K w grach

Usługa Google Stadia miała zadebiutować z zaledwie 12 tytułami oraz całą masą ograniczeń (choć reklamowano to nieco inaczej). Ostatecznie firmie z Mountain View udało się dokooptować 10 dodatkowych gier, ale jak się ukazuje to znacznie za mało, aby powstrzymać rozczarowanie wynikłe zarówno z biblioteki, jak i jakości działania usługi. Google Stadia w abonamencie Pro miało zapewnić rozgrywkę w 4K w 60 FPS przy HDR10 i dźwięku surround 5.1. Jak się okazuje z tymi dwoma pierwszymi elementami (a...

Szef Xbox: potrzeba lat by strumieniowanie gier było standardem

Szef Xbox: potrzeba lat by strumieniowanie gier było standardem

Google Stadia oficjalnie debiutuje dziś 19 listopada 2019, a w sieci pojawiły już pierwsze recenzje prasy. W przeważającej mierze nie są one zbyt entuzjastyczne, a wręcz przeciwne – start usługi nazywają katastrofalnym. Phil Harrison, szef Google, zapowiedział, że nie będzie testów beta przed startem usługi. Złośliwi sądzą, że pakiety Founders i Premiere właśnie za takowe siłą rzeczy służą. Tymczasem konkurencyjny Project xCloud Microsoftu nadal znajduje się wyłącznie w fazie testów....

Wkrótce Project xCloud z grami z Xbox Game Pass trafi na PC

Wkrótce Project xCloud z grami z Xbox Game Pass trafi na PC

Podczas gdy Google Stadia oficjalnie zadebiutuje 19 listopada, Microsoft użył swojego wydarzenia XO19 jako okazji, aby zbudować pozytywny PR wokół własnej usługi strumieniowania gier xCloud. Platforma obecnie testowana jest w trzech regionach, którymi są USA, UK oraz Korea Południowa. Ich wybór nieszczególnie dziwi – we wszystkich z do użytku oddana jest infrastruktura 5G, a granie mobilne jest kluczowym elementem serwisu. W trakcie imprezy, która odbyła się w Londynie amerykańska korporacja przekazała...

Google Stadia - znamy listę gier dostępnych na start usługi

Google Stadia - znamy listę gier dostępnych na start usługi

19 listopada wystartuje usługa strumieniowania gier Google Stadia. Nie będzie ona co prawda początkowo dostępna w Polsce, ale należy się spodziewać, że z czasem pojawi się także w naszym kraju. Serwis ma zapewnić graczom wirtualne maszyny z GPU AMD z 56 jednostkami obliczeniowymi, 16 GB RAM z przepustowością do 484 GB/s, procesorem x86 2,7 GHz z hyper-threadingiem. Mają one dysponować łączną mocą obliczeniową 10,7 TFLOPS i zapewnić rozgrywkę w 4K, 60 FPS z HDR. Gry na platformę Stadia, w przeciwieństwie...

Microsoft xCloud: granie w chmurze nie zużywa dużo transferu

Microsoft xCloud: granie w chmurze nie zużywa dużo transferu

Usługi streamingu gier, jak Google Stadia czy Microsoft xCloud obiecują "nowy wspaniały świat", ale stoi przed nimi również wiele znaków zapytania. Należą do nich między innymi poziom opóźnień, a także wydajność kodeków przy odwzorowaniu dynamicznego ruchu. Niemniej istotne jest także w kontekście sieci komórkowych (bo xCloud jest reklamowany i testowany pod 5G) zużycie transferu. Jeśli okaże się ono zbyt duże, szanse na rozpowszechnienie się tej technologii będą cokolwiek ograniczone. Jak...

Google Stadia nabiera większego sensu. Usługa trafi na Android TV

Google Stadia nabiera większego sensu. Usługa trafi na Android TV

Google Stadia jako koncept brzmi świetnie. Dostęp do ulubionych gier w każdej chwili, niezależnie od urządzenia, a nawet możliwość rozgrywki na smartfonie w drodze. To wszystko są przydatne funkcje. Niekoniecznie jednak taki entuzjazm budzi model biznesowy stojący za usługą, która generalnie opiera się na idei abonamentu, aby następnie korzystać z niej w modelu pay-per-view, a raczej pay-per-play. Serwis początkowo wystartuje wyłącznie na smartfony z rodziny Google Pixel 3, przystawkę Chromecast...

EA: abonamenty i streaming zwiększą popularność gier wideo

EA: abonamenty i streaming zwiększą popularność gier wideo

Podczas gdy zbliża się nowa generacja konsol, stopniowo zmieniają się nawyki graczy. Niedawno firma analityczna Deloitte opublikowała raport, z którego wynika, że 30% mieszkańców Stanów Zjednoczonych opłaca abonamenty związane z grami wideo. Oprócz tego coraz większą popularnością cieszy się cyfrowa dystrybucja gier. W przypadku najpopularniejszej obecnie konsoli, PS4, w I kwartale 2019 po raz pierwszy doszło do sytuacji, gdy gracze częściej sięgali po wersje cyfrowe gier aniżeli pudełkowe (53-47%)....

Google Stadia zapewni abonentom jedną darmową grę co miesiąc

Google Stadia zapewni abonentom jedną darmową grę co miesiąc

Reklamowanie się jako "Netflix gier wideo" jest bardzo korzystne wizerunkowo, ale wszystko wskazuje na to, że model biznesowy Google Stadia jest zgoła odmienny od giganta VOD. W trakcie niedawnej sesji AMA na Reddit, Andriej Doroniczew z Google podzielił się dalszymi informacjami na temat usługi strumieniowania gier. Jego wypowiedzi traktowały między innymi o różnicach pomiędzy subskrypcjami Stadia Pro i Stadia Base oraz o darmowych tytułach dodawanych do usługi i innych funkcjonalnościach związanych...

Google Stadia: pierwsze AMA platformy już jutro na Reddicie

Google Stadia: pierwsze AMA platformy już jutro na Reddicie

Jeśli chodzi o Google Stadia, to nie trzeba przypominać, ile szumu wywołało samo zapowiedzenie tej usługi, a także ujawniane każde kolejne, dotyczące jej szczegóły. Zasadniczo należy unikać generalizowania, ale chyba w tym wypadku można przyjąć, że spora część graczy zareagowała na ceny abonamentów jak i strukturę Google Stadia, niczym innym, jak tylko obnażonymi kłami. Twórcy platformy najpewniej są tego świadomi, między innymi dlatego też już jutro w serwisie Reddit będzie miało miejsce...

Graczom w UK nie podobają się ceny usługi Google Stadia

Graczom w UK nie podobają się ceny usługi Google Stadia

Mimo kuszenia wygodą grania poprzez usługi streamingowe, trudno jest przewidzieć, czy zyskają one spodziewaną przez Google czy Microsoft popularność. Przede wszystkim to gracze zdecydują swoimi portfelami, czy tego chcą, czy nie. I niewątpliwie taki moment nastąpi, prędzej, czy później. W chwili obecnej istnieje jednak wiele obaw na temat tej formy rozgrywki. Jak wynika z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez Broadband Genie (we współpracy z Eurogamerem), większość graczy nie jest zainteresowana...

Nintendo nie ma zamiaru za wszelką cenę iść w streaming gier

Nintendo nie ma zamiaru za wszelką cenę iść w streaming gier

Nintendo to firma podążająca zdecydowanie własną ścieżką. Nie zawsze takie podejście jest gwarantem sukcesu, ale unikatowej tożsamości nie sposób japońskiemu koncernowi odmówić. Tak się teraz akurat składa, że przy tworzeniu Switcha podjęli właściwe decyzje, jeśli popatrzymy się na to, jak przyjął go rynek. Gigant branży gier współegzystuje z Sony i Microsoftem, choć z nimi nie rywalizuje - istnieje w odosobnieniu od tradycyjnych cyklów generacji konsol. Nie oznacza to oczywiście, że...

Google Stadia startuje bez bety, gry prawdopodobnie za 60 dolarów

Google Stadia startuje bez bety, gry prawdopodobnie za 60 dolarów

Google Stadia od strony techniczno-infrastrukturalnej może okazać się udanym przedsięwzięciem, o ile Google zadba o zminimalizowanie input lagu. Wątpliwości natomiast może budzić model biznesowy. Jedna opłata za dostęp do usługi, przy konieczności kupowania gier osobno to niekoniecznie najlepsza zachęta. W dalszej kolejności pojawi się co prawda bezpłatna wersja usługi, ale jeśli konkurencja (xCloud) do tej pory zbuduje sobie przewagę, Google może mieć utrudnione zadanie. Z niedawnych wywiadów...

xCloud i Google Stadia - europejscy gracze nie są zainteresowani

xCloud i Google Stadia - europejscy gracze nie są zainteresowani

Nadchodzące usługi strumieniowania gier od Microsoftu (Project xCloud) oraz od Google (Stadia) nie wydają się być zbyt popularne wśród europejskich graczy. Tak przynajmniej wynika z raportu firmy Ipsos, zrealizowanego na życzenie serwisu Gamesindustry.biz. Dane z ankiet przeprowadzonych we Francji, Hiszpanii, Niemczech i Wielkiej Brytanii sugerują, że 70% graczy w tych krajach wcale nie interesuje się usługami strumieniowania gier. Tylko 15% z pozostałych 30% wyraziło zainteresowanie projektami takimi...

Microsoft: mimo streamingu, ludzie będą potrzebować konsol

Microsoft: mimo streamingu, ludzie będą potrzebować konsol

Project xCloud działa i jest dużą częścią strategii Microsoftu, nawet jeśli niekoniecznie stanowił on centralny punkt prezentacji na E3. Testy Ars Technica wykazały, że input lag wynikający ze streamingu na tej platformie wynosił zaledwie 67 ms. To tylko 4 ms więcej aniżeli grając na konsoli, ale aż 99 ms mniej niż w przypadku Google Stadia (166 ms). Pomimo tego, że amerykańska korporacja wiąże z technologią strumieniowania gier ogromne nadzieje, kierownictwo marki Xbox jest zdania, że konsumenci...

Orion: Bethesda ulepszy technologię streamingu gier dla wszystkich

Orion: Bethesda ulepszy technologię streamingu gier dla wszystkich

To, że streaming będzie ważną częścią nowej generacji konsol nie ulega wątpliwości. Koncerny Google, wraz ze Stadia, oraz Microsoft, ze swoim xCloud, odsłoniły częściowo karty. Pomimo, że to niedaleka przyszłość, już teraz uzasadnione obawy budzą zagadnienia takie, jak opóźnienia ruchów kontrolera, czy też zdolność do radzenia sobie z grami sieciowymi, w tym np. bijatykami. Niewielu chyba jednak spodziewało się, że swoje trzy grosze do rozwoju streamingu gier dołoży firma pokroju Bethesdy....

Szef Sony wyjawił nowe szczegóły nt. PS5: 4K 120 Hz, SSD, cross-save

Szef Sony wyjawił nowe szczegóły nt. PS5: 4K 120 Hz, SSD, cross-save

Sony zabraknie na scenie podczas targów E3, ale to nie znaczy, że japońska firma nie ma teraz nic do powiedzenia. Wręcz przeciwnie. Jest świadoma, że konkurenci pokroju Google’a i Microsoftu będą rozmawiać o swoich przyszłych usługach i sprzętach. Dlatego też Jim Ryan, CEO PlayStation postanowił teraz przekazać dodatkowe informacje na temat PlayStation 5. W niedawnej rozmowie z portalem CNET rzucił więcej światła na funkcjonalność PS5 – zarówno jeśli chodzi o możliwości technologiczne konsoli,...

Google Stadia: firma potwierdzi gry, cenę i start usługi 6 czerwca

Google Stadia: firma potwierdzi gry, cenę i start usługi 6 czerwca

Rozpoczyna się sezon najbardziej obfitujący w nowości technologiczne związane z grami wideo. Sony nie będzie brało udziału w nadchodzących targach E3, ale to nie znaczy, że będzie mniej ekscytująco niż dotychczas. Microsoft poświęci część swojej konferencji na temat konsol nowej generacji – następców Xbox One. Z drugiej strony na pewno nie zabraknie również informacji na temat nowej usługi streamingu gier, xCloud. Jednak zanim to nastąpi, ubiegnie go Google. Firma już zapowiedziała serię...

Microsoft xCloud: działa już 3500 gier, twórcy testują streaming

Microsoft xCloud: działa już 3500 gier, twórcy testują streaming

Streaming gier będzie prawdziwym „game-changerem” w nadchodzącej generacji konsol. W żadnym wypadku nie zastąpi on tradycyjnego grania, ale ma szansę stać się wartościową alternatywą. Zresztą, gdyby nikt w to nie wierzył, to Sony nie podpisywałoby umowy z Microsoftem i nie rozważałoby tego Nintendo. Z drugiej strony mamy Google Stadia oraz firmy takie, jak Amazon, Netflix i Apple również rozmyślające o tym, jak się odnaleźć w tej nowej rzeczywistości strumieniowania gier. Microsoft właśnie...

PlayStation 5 - porównanie czasu ładowania gry z PlayStation 4 Pro

PlayStation 5 - porównanie czasu ładowania gry z PlayStation 4 Pro

Mark Cerny, czyli główny projektant kolejnej konsoli Sony, jakiś czas temu dość esencjonalnie zdradził, co będzie napędzać nową maszynkę do gier (procesor AMD Ryzen trzeciej generacji, GPU z linii Radeon Navi) Prócz jednak głównych układów wspomniał również o zastosowaniu superszybkich dysków SSD. Aby zaakcentować jaką różnicę dla konsol przyniosą owe konstrukcje, w kwietniu, podczas zamkniętej demonstracji dla inwestorów, Cerny miał zaprezentować czas ładowania się lokacji w grze Spider-Man...

Google Stadia będzie korzystać z architektury AMD Vega 14 nm?

Google Stadia będzie korzystać z architektury AMD Vega 14 nm?

Google zapowiadając swoją platformę do strumieniowania gier, Stadia, posłużyło się wieloma numerami. Obiecało rozgrywkę w 4K i 60 FPS przy zapewnieniu HDR. Ponadto określiło teoretyczną moc obliczeniową na 10,7 TFLOPS, co byłoby wynikiem zbliżonym (nieco niższym) do tego, w co mierzą następcy PS4 i Xbox One. Mimo wszystko zastrzeżenia wobec rozgrywki o wysokim klatkażu może budzić procesor o taktowaniu 2,7 GHz. Jeśli chodzi o GPU, PS5 i nowa generacja Xboxów ma korzystać z architektury Navi...

Nintendo również skorzysta z Microsoft Azure do streamingu gier?

Nintendo również skorzysta z Microsoft Azure do streamingu gier?

Niedawna informacja o nawiązaniu współpracy między Sony a Microsoftem w temacie usług cloud computingu była niemałym zaskoczeniem. Jak się okazuje, także dla oddziału PlayStation, który o niczym nie wiedział. Japońska firma będzie korzystać z rozwiązań opartych na Microsoft Azure związanych ze strumieniowaniem gier i zapewnianiem usług sieciowych. Prawdopodobnie Sony nie będzie jedynym „dużym graczem”, który sięgnie po usługi firmy z Redmond. Według najnowszych doniesień, Nintendo również...

Rage 2 otrzyma nową mechanikę rozgrywki dla streamerów

Rage 2 otrzyma nową mechanikę rozgrywki dla streamerów

Influencerzy, w tym streamerzy to bardzo istotni sprzymierzeńcy wydawców gier. To właśnie oni w ogromnym stopniu pomagają zbudować zainteresowanie wokół danego tytułu. Niemała w tym zasługa interakcji z publicznością. Niektóre platformy do streamingu używają całkiem rozbudowanego zestawu opcji dla widowni, aby ta mogła współuczestniczyć. Tak jest na przykład na Mixerze. Od września 2017 roku jest to także możliwe, w nieco innym wydaniu, na Twitchu – dzięki specjalnym rozszerzeniom. W nadchodzącym...

Konsola Sony PlayStation 5 dostanie szybki nośnik SSD

Konsola Sony PlayStation 5 dostanie szybki nośnik SSD

Sony po raz kolejny rzuciło jakiś ochłap o PlayStation 5, a że firmy tej nie będzie podczas tegorocznego E3, to cieszmy się i nim, bo choć zaprawdę informacja brzmi na zdawkową, to ostatecznie ma nawet spory kaliber. Mark Cerny, czyli główny projektant kolejnej konsoli Sony, jakiś czas temu dość esencjonalnie zdradził, co będzie napędzać nową maszynkę do gier (procesor AMD Ryzen trzeciej generacji, zaś GPU będzie pochodziło z linii Radeon Navi, przy czym ma być to jednostka specjalnie zmodyfikowana...

Raport: w ciągu 3 lat 20 milionów graczy porzuci PC dla konsol

Raport: w ciągu 3 lat 20 milionów graczy porzuci PC dla konsol

Rynek PC ma się wyjątkowo dobrze. Powstaje coraz więcej gier, w tym niezależnych. Przybywa platform dystrybucji, które wzmagają konkurencję, jak na przykład Epic Games Store. Według danych firmy Statista w roku 2018 było aż 1,26 miliarda aktywnych, PC-towych graczy. Z kolei Newzoo podaje, że 25% dochodów z rynku gier wideo pochodzi z segmentu komputerów osobistych. To tylko 3% mniej niż w przypadku konsol. Jednak nowa generacja sprzętu do grania może znacznie odmienić warunki, jakimi będzie rządzić...

Specyfikacja konsoli Sony PlayStation 5 - Ryzen, Radeon Navi i SSD

Specyfikacja konsoli Sony PlayStation 5 - Ryzen, Radeon Navi i SSD

Panie i Panowie, Panowie i Panie oto nadszedł wyczekiwany przez wielu dzień. Dzień, w którym nastał kres wielu plotek na temat kolejnego PlayStation, a zastąpiły go fakty. Mark Cerny sprawujący kontrolę nad powstawaniem PlayStation 5 (choć sam nie nazywa tak przyszłej konsoli) zdradził kilka szczegółów odnośnie next-genowej konstrukcji Sony. To, że wewnątrz znajdziemy dysk półprzewodnikowy było wiadomo już jakiś czas temu, dziś okazuje się dodatkowo, że kolejne PlayStation będzie obsługiwało...

Szef Google Stadia: usługa ma przewagę nad tradycyjnym sprzętem

Szef Google Stadia: usługa ma przewagę nad tradycyjnym sprzętem

2019 ma szansę stać się przełomowym rokiem dla usług streamingu gier. Mimo wszystko, ten segment ma niezwykle dużo do udowodnienia. 10 lat temu OnLive także miał być rewolucją, która odmieni oblicze grania na zawsze. Jedyne, co po ich twórcach zostało to architektura wykupiona przez Sony, które użyło jej w swoim PlayStation Now. PS Now nie zdołało do tej pory zaistnieć w szerszym ujęciu jako realna alternatywa dla tradycyjnego grania. Dopiero teraz firmy takie, jak Microsoft i Google przy wykorzystaniu...

Szef Xbox potwierdza: Xbox Game Pass trafi na każde urządzenie

Szef Xbox potwierdza: Xbox Game Pass trafi na każde urządzenie

Xbox Game Pass jest bardzo istotną częścią strategii Microsoftu. Ten miesięczny abonament daje dostęp do niemal 200 gier, w tym także tytułów ekskluzywnych Xbox Game Studios na premierę. Obecnie większość gier tam udostępniona jest grywalna na Xbox One, a jedynie mniejsza porcja także na PC. Ma to wkrótce ulec zmianie, a istotnym tego komponentem ma być usługa streamingu Project xCloud. Poszerzy ona grono odbiorców o między innymi urządzenia mobilne, co także jest powiązane z planami wprowadzenia...

PlayStation 5 może otrzymać pełną wsteczną kompatybilność

PlayStation 5 może otrzymać pełną wsteczną kompatybilność

Pewnie niejeden z Was, posiadaczy konsol marzył o tym, by móc przy użyciu PlayStation 4 czy Xboksa One zagrać w gry dedykowane poprzednim generacjom. Taki stan rzeczy może mieć miejsce przy kolejnej "maszynce do grania" firmy Sony. Najnowsze, odkryte patenty wskazują na to, że PlayStation 5 może zaproponować nam pełną, wsteczną kompatybilność. Może, ale nie musi, choć wiele wskazuje na to, że paten nazwany jako "Symulacja pracy magistrali tradycyjnej w celu zapewnienia kompatybilności wstecznej" może...

SDC 2018: Drugi dzień konferencji Samsunga z akcentem na gaming

SDC 2018: Drugi dzień konferencji Samsunga z akcentem na gaming

W San Francisco trwa właśnie kolejny, drugi już dzień wydarzenia, jakim jest Samsung Developer Conference 2018. Wczoraj na scenie poruszano tematy dotyczące hardware'u (składane ekrany smartfonów) jak i software'u Samsunga (inteligentny asystent Bixby, interfejs One UI). Dziś tematyka nieco się różniła. Postawiono bowiem głównie na gaming, ale nie zabrakło także chwili, by porozmawiać o przyszłości rysika jakim jest S Pen. Sesja na której pojawiło się wielu kluczowych deweloperów ze świata technologii...

Project Atlas: EA chce, byśmy grali w chmurze z pomocą SI

Project Atlas: EA chce, byśmy grali w chmurze z pomocą SI

O graniu w chmurze mówi się niemało i nie od dziś. Poczynione zostały także pierwsze kroki, by wyjść poza teorię, dzięki czemu już dziś mamy takie oferty streamingowe jak chociażby GeForce Now. Z tego torcika jednak chce uszczknąć coś dla siebie także marka EA. Firma ogłosiła właśnie, że zajmuje się projektem Atlas - inicjatywą, która pozwoli na streamowanie nie tylko jednoosobowych blockbusterów, ale także na grę w chmurze w produkcje wieloosobowe przy zachowaniu jak najmniejszych opóźnień...

AMD w komitywie z Microsoftem. Cel? Usługa streamingu gier

AMD w komitywie z Microsoftem. Cel? Usługa streamingu gier

W momencie gdy wszyscy (bardziej bądź mniej) czekamy na konsole nowych generacji nagle budzi się Sony i trach: prezentuje nam PlayStation Classic. Czy takich niespodzianek może być więcej zanim w ogóle doczekamy się czegoś na kształt PlayStation 5 czy Xboksa Two? Nie wiadomo, ale wygląda na to, że pomimo różnych opinii analityków o streamingu gier, warto przygotować się na to, że kolejna generacja konsol jednak w streaming może pójść. Skąd ta pewność? Podczas tegorocznego E3 Microsoft zapowiedział,...

EA: streaming wyprze tradycyjne konsole, to tylko kwestia czasu

EA: streaming wyprze tradycyjne konsole, to tylko kwestia czasu

Co jakiś czas słyszymy o streamingu gier. Z jednej strony są to wypowiedzi analityków rynku, którzy przewidują, że gry prędzej czy później uruchamiać będziemy na zasadzie oglądania filmów na Netfliksie. Nie innego zdania (a raczej chęci) są sami gracze, którzy generalnie pozytywnie wypowiadają się o takim sposobie na granie. No i ostatecznie pomysł chwytają główni zainteresowani, czyli producenci gier jak i sprzętu (konsol). Przez dłuższą chwilę mówiono także o nowej generacji konsol jako...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.