Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

rekonstrukcja

Sony patentuje technikę rekonstrukcji obrazu zbliżoną do DLSS 2.0

Sony patentuje technikę rekonstrukcji obrazu zbliżoną do DLSS 2.0

Obecna (jeszcze) generacja kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 2000 przyniosła ze sobą ciekawe rozwiązanie o nazwie DLSS, która jest powiązana z renderowaniem obrazu bazowego w niższej rozdzielczości i późniejszym jego upscalowaniu do wyższej z użyciem algorytmów sztucznej inteligencji i głębokiego uczenia. Pierwsza generacja DLSS była jednak delikatnie mówiąc porażką, zbytnio rozmywając obraz, tym samym oferując go w znacznie gorszej jakości niż natywna rozdzielczość. Dopiero druga generacja...

NVIDIA GameGAN: AI rekonstruuje PAC-MANa bez użycia silnika

NVIDIA GameGAN: AI rekonstruuje PAC-MANa bez użycia silnika

Wydaje się chyba oczywiste, że każda gra musi zostać stworzona na jakimś silniku. Upraszczając opis konstrukcji gry, można powiedzieć, że w takiej produkcji występuje jakiś model (bohater) oraz otaczające go środowisko. Bez znaczenia, czy mamy do czynienia z Kingdom Come: Deliverance czy... obchodzącym właśnie 40-lecie PAC-MANem. Zawsze mamy centralny model i otaczające go środowisko (powód przytaczania tego trywialnego opisu, stanie się jasny w następnych akapitach). Wszystko to budowane przez...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.