.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

ray tracing

NVIDIA i AMD zapowiadają konferencje - co możemy zobaczyć?

NVIDIA i AMD zapowiadają konferencje - co możemy zobaczyć?

Nieuchronnie zbliżają się targi Computex w azjatyckim Tajpej, które są jednymi z najważniejszych wydarzeń branż komputerowej. Tutaj właśnie często prezentowane są nowe podzespoły, które w ciągu kolejnych miesięcy wędrują na półki sklepowe. Jako, że termin kolejnej edycji Computex jest coraz bliżej, pierwsze firmy zapowiadają już swoje konferencje, na których zostaną zaprezentowane nowe produkty bądź technologie. Swoje wystąpienia potwierdziły już firmy NVIDIA (konferencja GTC) oraz AMD....

Ray Tracing w postaci NVIDIA RTX trafi do API Vulkan

Ray Tracing w postaci NVIDIA RTX trafi do API Vulkan

Jednym z bardziej popularnych pojęć w branży komputerowej jest w ostatnim czasie ray tracing, czyli zaawansowana metoda renderowania, która ma szansę przynieść nam olbrzymi postęp jeśli chodzi o oprawę graficzną gier komputerowych. Co prawda przy dostępnych obecnie na rynku układach graficznych czeka nas jeszcze długa droga, zanim ten moment nastąpi, ale pierwsze kroki w tym kierunku zostały już poczynione. Jednym z najważniejszych było bez wątpienia stworzenie przez NVIDIĘ technologii NVIDIA RTX,...

Metro Exodus z NVIDIA RTX - Ray tracing wchodzi do gry

Metro Exodus z NVIDIA RTX - Ray tracing wchodzi do gry

Technologia ray tracing nie znika w ostatnich dniach z pierwszych stron wszystkich portali zajmujących się szeroko pojętą tematyką sprzętu komputerowego. Trudno się dziwić - nowe rozwiązanie ma nam zaoferować niespotykaną do tej pory jakość efektów świetlnych w grach bez konieczności posiadania własnej farmy renderującej. Tak w każdym razie każą nam wierzyć liczne opublikowane dema technologiczne. A co z praktycznymi zastosowaniami? Kiedy zobaczymy pierwsze produkcje korzystające z ray tracingu?...

NVIDIA RTX - ray tracing nareszcie trafi do gier komputerowych

NVIDIA RTX - ray tracing nareszcie trafi do gier komputerowych

NVIDIA podczas konferencji GDC 2018 zapowiedziała wprowadzenie kilku ciekawych technologii, które powinny znacznie poprawić jakość renderowania scen trójwymiarowych w grach komputerowych. Najważniejszą jest ray-tracing realizowany w czasie rzeczywistym, dedykowany układom na architekturze Volta, jaki niebawem zostanie wprowadzony do programu GameWorks. NVIDIA RTX to rozwiązanie skierowane do developerów, łączące szereg zaawansowanych efektów, zaś wsparciem NVIDII służyli tutaj programiści EA Games,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.