.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

ray tracing

NVIDIA dyskretnie zapowiada kartę graficzną GeForce RTX 2080

NVIDIA dyskretnie zapowiada kartę graficzną GeForce RTX 2080

Główną atrakcją nocnej konferencji NVIDII na SIGGRAPH 2018 była oficjalna prezentacja kart graficznych z profesjonalnej linii Quadro. Quadro RTX 5000, Quadro RTX 6000 oraz Quadro RTX 8000 będą pierwszymi GPU w pełni przygotowanymi na technikę Ray Tracingu (RTX) i bazującymi na architekturze Turing. Dla graczy jednak najważniejsza powinna być w najbliższym czasie konferencja GeForce Gaming Celebration, która odbędzie się 20 sierpnia w niemieckiej Kolonii. Wydarzenie odbywające się na dzień przed rozpoczęciem...

NVIDIA zapowiada kartę graficzną Quadro RTX 8000 za 10,000 USD

NVIDIA zapowiada kartę graficzną Quadro RTX 8000 za 10,000 USD

Dzisiaj w nocy NVIDIA podczas konferencji zorganizowanej na tegorocznej odsłonie SIGGRAPH zapowiedziała nowe karty graficzne z profesjonalnej linii Quadro. Kilka dni temu informowaliśmy o zarejestrowaniu znaku Quadro RTX w amerykańskim Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych. Jak się okazuje, nie było to dziełem przypadku, ponieważ to właśnie karty z tej serii zostały oficjalnie pokazane. Są to pierwsze GPU przygotowane w pełni z myślą o technice Ray Tracingu. Ujawniono również większą część specyfikacji,...

GeForce RTX może otrzymać dodatkowe rdzenie do ray tracingu

GeForce RTX może otrzymać dodatkowe rdzenie do ray tracingu

Nadejście nowej generacji kart graficznych NVIDIA GeForce powinno przynieść mnóstwo zmian, dotyczących nie tylko architektury oraz zastopowanych pamięci, ale również oznaczeń poszczególnych modeli. Producent ostatecznie wybrał numerację 20x0, nie podawane wcześniej 11x0, które niewystarczająco podkreślałoby progres względem poprzedników. Zatem mogę z blisko stuprocentową pewnością potwierdzić, że spodziewać powinniście się GeForce RTX 2080, natomiast wszystkie pozostałe informacje mają...

NVIDIA rejestruje znaki Turing, GeForce RTX oraz Quadro RTX

NVIDIA rejestruje znaki Turing, GeForce RTX oraz Quadro RTX

W sieci pojawiły się kolejne informacje dotyczące nadchodzących kart graficznych GeForce od NVIDII i trzeba przyznać, że brzmią one bardzo interesująco, by nie powiedzieć że wręcz niewiarygodnie. Ostatnio donosiliśmy o dodaniu wsparcia dla układów NVIDIA GV102 oraz GV104 w programie AIDA64 - był to już drugi program diagnostyczny (po HWiNFO), który wspominał o tych chipach. Część z najnowszych doniesień pochodzi od amerykańskiego Urzędu Patentów i Znaków Towarowych, co już samo w sobie świadczy,...

NVIDIA i AMD zapowiadają konferencje - co możemy zobaczyć?

NVIDIA i AMD zapowiadają konferencje - co możemy zobaczyć?

Nieuchronnie zbliżają się targi Computex w azjatyckim Tajpej, które są jednymi z najważniejszych wydarzeń branż komputerowej. Tutaj właśnie często prezentowane są nowe podzespoły, które w ciągu kolejnych miesięcy wędrują na półki sklepowe. Jako, że termin kolejnej edycji Computex jest coraz bliżej, pierwsze firmy zapowiadają już swoje konferencje, na których zostaną zaprezentowane nowe produkty bądź technologie. Swoje wystąpienia potwierdziły już firmy NVIDIA (konferencja GTC) oraz AMD....

Ray Tracing w postaci NVIDIA RTX trafi do API Vulkan

Ray Tracing w postaci NVIDIA RTX trafi do API Vulkan

Jednym z bardziej popularnych pojęć w branży komputerowej jest w ostatnim czasie ray tracing, czyli zaawansowana metoda renderowania, która ma szansę przynieść nam olbrzymi postęp jeśli chodzi o oprawę graficzną gier komputerowych. Co prawda przy dostępnych obecnie na rynku układach graficznych czeka nas jeszcze długa droga, zanim ten moment nastąpi, ale pierwsze kroki w tym kierunku zostały już poczynione. Jednym z najważniejszych było bez wątpienia stworzenie przez NVIDIĘ technologii NVIDIA RTX,...

Metro Exodus z NVIDIA RTX - Ray tracing wchodzi do gry

Metro Exodus z NVIDIA RTX - Ray tracing wchodzi do gry

Technologia ray tracing nie znika w ostatnich dniach z pierwszych stron wszystkich portali zajmujących się szeroko pojętą tematyką sprzętu komputerowego. Trudno się dziwić - nowe rozwiązanie ma nam zaoferować niespotykaną do tej pory jakość efektów świetlnych w grach bez konieczności posiadania własnej farmy renderującej. Tak w każdym razie każą nam wierzyć liczne opublikowane dema technologiczne. A co z praktycznymi zastosowaniami? Kiedy zobaczymy pierwsze produkcje korzystające z ray tracingu?...

NVIDIA RTX - ray tracing nareszcie trafi do gier komputerowych

NVIDIA RTX - ray tracing nareszcie trafi do gier komputerowych

NVIDIA podczas konferencji GDC 2018 zapowiedziała wprowadzenie kilku ciekawych technologii, które powinny znacznie poprawić jakość renderowania scen trójwymiarowych w grach komputerowych. Najważniejszą jest ray-tracing realizowany w czasie rzeczywistym, dedykowany układom na architekturze Volta, jaki niebawem zostanie wprowadzony do programu GameWorks. NVIDIA RTX to rozwiązanie skierowane do developerów, łączące szereg zaawansowanych efektów, zaś wsparciem NVIDII służyli tutaj programiści EA Games,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.