Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

pokemon gold

Artysta pokazał, jak mogłyby wyglądać gry z serii Pokemon wydane na GameBoya, gdyby zostały przerobione w Unreal Engine 5

Artysta pokazał, jak mogłyby wyglądać gry z serii Pokemon wydane na GameBoya, gdyby zostały przerobione w Unreal Engine 5

Premiera pierwszych Pokemonów na przenośną konsolę Nintendo GameBoy miała miejsce w 1996 roku. Od tego czasu zdążyło się ukazać wiele kolejnych części oraz remake'ów kultowej już gry. Jednak żaden z nich nie poprawiał warstwy wizualnej w takim stopniu, żeby można było mówić o "next-genowej grafice". Pewien japoński artysta kryjący się pod pseudonimem dott postanowił pokazać, jak mogłyby się prezentować odświeżone części, gdyby dokonano tego na silniku Unreal Engine 5.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.