piaski czasu
Prince of Persia: Warrior Within na silniku Unreal Engine 4

Pamiętam jakby to było wczoraj. Rok 2004, wkładam do napędu płytę z kontynuacją Prince of Persia: The Sands of Time (tak, wtedy gry instalowało się jeszcze z płyt!), oglądam klimatyczne lecz stanowczo zbyt długie intro, zaczynam grać i... przegrywam walkę z pierwszym bossem. Cóż, zdecydowanie nie byłem mistrzem w tę grę, lecz mimo to wspominam Prince of Persia: Warrior Within z olbrzymim sentymentem. Jak się okazuje, nie ja jeden. Artysta Jake Missing również musi żywić ciepłe uczucia do tytułu,...
30 urodziny Ubisoft - Firma będzie rozdawać gry za darmo

Jeśli zapytać dowolnego, bardziej świadomego gracza o to, którego producenta uważa za najgorszego, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jego wybór będzie prosty i podzielony między dwiema firmami. Obecnie markami, które cieszą się największym negatywnym elektoratem na rynku gier komputerowych są Electronic Arts oraz Ubisoft. Trend ten utrzymuje się już od kilku lat i spowodowany jest wieloma czynnikami. Między innymi pośpiesznie wydanymi produkcjami, które okazały się niewypałami czy jaskrawymi...
Test procesorów AMD Ryzen 9 3950X vs Intel Core i9-9960X
Intel Core i9-10980XE Cascade Lake X - Testów nie będzie bo...
Test AMD Radeon HD 7970 vs NVDIA GeForce GTX 680 - RetroGPU #1
AMD Zen 3 będzie nową architekturą z IPC wyższym o 15% od Zen 2
Test wydajności Quake II RTX - Ray tracing ma swoje wymagania