ograniczanie konkurencji
Zawyżone ceny dla graczy na PlayStation Store i Steam. UOKiK sprawdza, czy platformy nie nadużywały swojej pozycji
Już od dłuższego czasu wiadomo, że gry wideo w wersji cyfrowej wypierają fizyczne wydania — choć po części dlatego, że coraz mniej producentów je oferuje. W związku z tym popularne stały się platformy, na których można nabyć produkcje w takiej formie. Okazuje się jednak, że na tym rynku może dochodzić do antykonkurencyjnych praktyk. Sprawą postanowił zająć się UOKiK, który analizuje właśnie PlayStation Store i Steama pod kątem takich naruszeń.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu