neural texture block compression
AMD ujawnia szczegóły na temat Neural Texture Block Compression. Algorytm pozwoli zmniejszyć rozmiar tekstur
Jednym z problemów współczesnych gier są wymagania w zakresie przestrzeni dyskowej. Dzisiaj nikogo nie zaskakują już produkcje AAA, które zajmują ponad 150 GB. Znacząca część tej wartości to coraz bardziej szczegółowe tekstury, bez których trudno wyobrazić sobie grę z dobrą oprawą graficzną. Częściowo problem ten może rozwiązać algorytm AMD Neural Texture Block Compression (NTBC), którego szczegóły zostały zaprezentowane przez amerykańską firmę.
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu
Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze
Test karty graficznej Intel ARC B580 Battlemage. Konkurent NVIDIA GeForce RTX 4060 i AMD Radeon RX 7600 od trzeciego gracza
AMD Radeon RX 8800 XT - poznaliśmy przypuszczalne TDP nowej karty graficznej, a także wzrost wydajności w Ray Tracingu
Wiedźmin 4 oficjalnie ujawniony! Pierwszy trailer potwierdza nową protagonistkę, którą pokierujemy w grze