multi-gpu
Jak to jest z multi-GPU w Vulkanie? Potrzeba Windows 10 czy nie?

Jedną z licznych zalet Vulkana, czyli nowoczesnego API graficznego opracowanego przez Khronos Group, miała być jego uniwersalność. Przedstawiony został jako alternatywa dla DirectX 12, która oferowałaby zbliżone do niego możliwości renderowania grafiki i niskopoziomowy dostęp do podzespołów, ale przy tym pozostałaby otwarta i dostępna dla wszystkich. "Wszystkich" oznacza w tym przypadku także osoby, którym nie uśmiecha się przesiadka na budzącego w dalszym ciągu liczne kontrowersje Windowsa 10....
Deus Ex: Mankind Divided oficjalnie z patchem DirectX 12

Kiedy pod koniec sierpnia swoją premierę miał Deus Ex: Mankind Divided wielu graczy czekała przykra niespodzianka. Okazało się, że gra nie tylko jest fatalnie zoptymalizowana, ale brakowało także kilku obiecanych funkcji. Twórcy gry przed premierą chwalili się wzorową implementacją bibliotek DirectX 12, której na premierę w ogóle zabrakło. Co więcej, kiedy w końcu wsparcie dla nowego API otrzymaliśmy, powodowało ono w znacznej mierze spadki wydajności, a nie jej poprawę. Co prawda usprawiedliwieniem...
Batman: Arkham Knight nie otrzyma wsparcia SLI i CrossFire

Batman: Arkham Knight to obecnie najmocniejszy zawodnik pretendujący do miana najgorzej zoptymalizowanej gry na PC w 2015 roku. Produkcja przeniesiona z konsol nowej generacji na desktopy po swojej premierze sprawdzała się tragicznie - nawet posiadacze najmocniejszych konfiguracji narzekali na wydajność, nie mówiąc już o licznych błędach technicznych uprzykrzających rozgrywkę. Osoby odpowiedzialne za przeniesienie gry z konsol podjęły się heroicznego zadania i chciały naprawić zbugowaną produkcję....
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p