Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

mixed reality

Microsoft wydał środowisko uruchomieniowe dla OpenXR

Microsoft wydał środowisko uruchomieniowe dla OpenXR

Microsoft to pierwsza firma, która stworzyła rozbudowane środowisko uruchomieniowe platformy Windows Mixed Reality dla OpenXR. Jest on otwartym, darmowym standardem stworzonym przez firmę Khronos, który zapewnia natywny dostęp do wielu urządzeń producentów sprzętu z całego spektrum rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej. Grupa producentów pomagająca przy rozwijaniu tego rozwiązania składa się z wielu gigantów branży technologicznej, a jej największym nieobecnym jest koncern Apple. Rzeczony standard...

IFA 2018: Acer OJO 500 - nowy zestaw Windows Mixed Reality

IFA 2018: Acer OJO 500 - nowy zestaw Windows Mixed Reality

Rok temu podczas targów IFA zadebiutowały pierwsze gogle Windows Mixed Reality, dzięki którym Microsoft miał zamiar wejść z impetem w rynek rozszerzonej rzeczywistości i przygarnąć dla siebie kawałek tego niezwykle lukratywnego tortu. Minęło dwanaście miesięcy, w Berlinie rozpoczęła się kolejna edycja targów, a partnerzy giganta z Redmond postanowili zaprezentować nową generację tego typu urządzeń. W gronie tym znajduje się także firma Acer, która zaprezentowała właśnie swoje nowe gogle...

Nowe sterowniki Intela dla iGPU wprowadzają obsługę HDR

Nowe sterowniki Intela dla iGPU wprowadzają obsługę HDR

Platformy streamujące materiały w wysokiej rozdzielczości stają się coraz bardziej popularne, a najbardziej znaną usługą na świecie jest bodaj Netflix. W ostatnich miesiącach można było sprawdzić coraz więcej produkcji w najwyższej rozdzielczości Ultra HD, a dodatkowo w ostatnim czasie zaczynają się pojawiać treści obsługujące format HDR, czyli tzw. High-Dynamic Range. Warto wspomnieć, że wśród materiałów można znaleźć takie, które obsługują bazowy format HDR10, jak również ten bardziej...

Samsung HMD Odyssey - Gogle Mixed Reality w pełnej krasie

Samsung HMD Odyssey - Gogle Mixed Reality w pełnej krasie

Co i rusz kolejni producenci robią zakusy na rynek wirtualnej rzeczywistości, który obecnie mimo iż w rozkwicie to nadal raczkuje. Nie tylko pod względem sprzętowym, ale również programowym. To zupełnie nowa technologiczna gałąź rozwijająca się na naszych oczach. Innymi słowy ten kto wpadnie na najlepszy pomysł ma nadal spore szanse zgarnąć dla siebie największy kawałek tortu. Tym razem mowa będzie o pewnym koreańskim gigancie. Samsung zaprezentował dzisiaj już w pełni oficjalnie nowy zestaw...

Lenovo Explorer - nowe gogle mieszanej rzeczywistości

Lenovo Explorer - nowe gogle mieszanej rzeczywistości

Dziś raczej nie ma wątpliwości co do tego, że technologie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości są przyszłością branży komputerowej. Jako takie stanowią obiekt zainteresowania nie tylko entuzjastów branży technologicznej, ale także producentów sprzętu, którzy widzą w nich naprawdę duże zyski. Z tego względu raczej nie powinno być wielkim zaskoczeniem, że Microsoft bez trudu znalazł wielu partnerów chętnych do produkcji swoich nowych gogli do rzeczywistości mieszanej. Wśród firm, które...

ASUS wraz z Microsoftem przedstawiają gogle Mixed Reality

ASUS wraz z Microsoftem przedstawiają gogle Mixed Reality

Podchody do wirtualnej rzeczywistości robione były już w 1995 roku, ale niestety idea Virtual Boya od Nintendo stanowczo wyprzedzała swoje czasy. Po latach jednak technologia poszła naprzód, a my ponownie możemy oglądać próby różnych producentów w kwestii VR, AR oraz MR. Opinie branży są zgodne - tym razem nawet jeśli nie wejdzie to do mainstreamu, to nie ma mowy o całkowitym zaniku. Dzisiaj skupimy się na sprzęcie, który oglądać możemy na berlińskich targach IFA 2017. ASUS wraz z Microsoftem...

Projekt Alloy - Intel prezentuje swoje spojrzenie na VR

Projekt Alloy - Intel prezentuje swoje spojrzenie na VR

Jak branża długa i szeroka, tak wiele już było podejść do ogólno pojętej wirtualnej rzeczywistości. Chociaż pierwsze próby podejmowane były kilkadziesiąt lat temu - pierwotnie Sensorama w 1962 roku, a w bardziej znajomej formie Virtual Boy wykonany przez Nintendo w 1995 roku, to wszystkie zakończone były raczej niepowodzeniem. Na przeszkodzie stawały podobne czynniki jak teraz, jednak w większej skali - niesamowicie wysoki koszt urządzenia, małe zainteresowanie, duże wymagania oraz dodatkowo bariera...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.