metavrain
MetaVRain - chip napędzany przez SI jest w stanie wykonać swoje zadanie prawie tysiąc razy szybciej niż obecne GPU

Proces miniaturyzacji w większości przypadków bardzo sprzyja rozwojowi technologicznemu. Zespół badaczy południowo-koreańskiej uczelni KAIST ukończył właśnie prace nad układem scalonym, który jest zintegrowany z algorytmami sztucznej inteligencji. Nie dość, że potrzebuje małą ilość mocy do działania, to jeszcze jest w stanie przekształcać obrazy 2D w trójwymiarowe. Wszystko to w czasie rzeczywistym i sporo szybciej od obecnych układów GPU.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p