Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

mass effect 2

Mass Effect 2 skończył już 14 lat - wspominamy jedną z najlepszych gier Action RPG od studia BioWare

Mass Effect 2 skończył już 14 lat - wspominamy jedną z najlepszych gier Action RPG od studia BioWare

Dzisiejsze BioWare dla wielu jest tylko cieniem tego, czym było jeszcze kilkanaście lat temu. Zanim jednak otrzymaliśmy takie gry jak Anthem, kanadyjskie studio zasłynęło znakomitymi produkcjami z gatunku cRPG lub Action-RPG. Jedną z najsławniejszych serii gier jest dzisiaj bez wątpienia Mass Effect. Pierwsza gra zadebiutowała w 2007 roku i położyła podwaliny pod fantastycznie wykreowane uniwersum. Jednak dopiero Mass Effect 2 pokazał, że w tamtym okresie czasu BioWare było jednym z najlepszych na świecie...

TOP 10 najlepszych sekwencji otwierających w grach PC. Przebudzenie w Skyrim, wizyta w Azylu Arkham i inne

TOP 10 najlepszych sekwencji otwierających w grach PC. Przebudzenie w Skyrim, wizyta w Azylu Arkham i inne

Pierwsze wrażenie zawsze należy do kluczowych czynników wpływających na odbiór dowolnego medium. Nie inaczej mają się sprawy w przypadku gier wideo. Pierwsze kilka czy kilkanaście minut rozgrywki może zadecydować o tym, czy chcemy kontynuować daną rozgrywkę. Dlatego niezwykle ważne jest, by start danej historii zachęcił nas do zmagań w postaci czy to odkrywania świata, czy po prostu eksterminacji kolejnych przeciwników. Co oczywiste, każdy gatunek wymaga zazwyczaj nieco innego podejścia, dlatego...

Gothic, Quake, GTA Vice City, Mass Effect czy Need for Speed Most Wanted, czyli dlaczego starsze gry bardziej nas kręcą niż nowości

Gothic, Quake, GTA Vice City, Mass Effect czy Need for Speed Most Wanted, czyli dlaczego starsze gry bardziej nas kręcą niż nowości

Każdego roku otrzymujemy dostęp do setek nowych produkcji - mniejszych lub tych większych, nierzadko wręcz ogromnych i należących do kategorii AAA, a więc o znacznie wyższych budżetach. Lata temu produkcja gier była duża łatwiejsza, same gry były bowiem znacznie mniejsze i nierzadko bardziej dopracowane. Dzisiaj wiele współczesnych gier wideo kopiuje od siebie nawzajem pomysły, czasami mniej lub bardziej je urozmaicając. Nie tak dawno temu do głowy przyszedł mi pomysł na mniejszy felieton, w którym...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.